e-fresh-matrioshka

Εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να βρω μία λύση για το απογευματινό σνακ. Υπάρχει ο γνωστός συναγερμός που βαράει κατά τις 4 το μεσημεροαπόγευμα και με κάνει να ψάχνω ψυγείο και ντουλάπια για κάτι που θα μου καλύψει την πείνα χωρίς να με παχύνει αλλά και να είναι γλυκό. Καταφεύγω με σοκαριστική συνέπεια σε μπισκότα και τσουρέκια με τα οποία τροφοδοτούν οι παππουδογιαγιάδες το σπίτι μας non-stop (όχι φυσικά για εμένα – αλλά «για τα παιδιά μωρέ, αφού τα ζητάνε»!). Αυτό δεν με χορταίνει ποτέ και συνεχίζω το σνακing μέχρι οι τύψεις μου να έχουν γεμίσει με καπνό το δωμάτιο ως απάνω και ο χρόνος … Α καλά.

Με λίγα λόγια ψάχνω το τέλειο σνακ για το απόγευμα, θέλω να το τυποποιήσω και να είναι εκεί σταθερός βράχος στη ζωή μου για να μην ψάχνω κάθε φορά τι να φάω. Είμαι πλάσμα της συνήθειας τελικά και μου αρέσει πολύ το standard πρωινό, δεκατιανό και γεύμα. Μετά όμως το χάνω. To cut the long story short, είπα να δοκιμάσω να κάνω αυτές τις μπαλίτσες και αν μου βγουν καλές να τις φτιάχνω. Από ότι κατάλαβες μου βγήκαν καλές.

Η γεύση τους είναι γλυκιά, έχει κομματάκια ξηρού καρπού μέσα οπότε είναι και λίγο crunchy, είναι χωρίς ζάχαρη, χωρίς βούτηρο, χωρίς αυγά, νηστίσιμες και plant based. Αν είσαι vegan μην βάλεις μέλι (ούτως ή άλλως είναι αρκετά γλυκές και χωρίς αυτό!). Το κακάο και ο χουρμάς και το λίγο ταχίνι έχουν μία βελούδινη σοκολατένια και γήινη γεύση. Χρειάζεσαι μόνο 6-7 υλικά, ένα καλό blender και δεν θέλουν ούτε ψήσιμο. Γίνονται σε 10 λεπτά. Σε έπεισα? Τα υλικά τα βρήκα στο σούπερ μάρκετ όχι σε βιολογικά κλπ αν νομίζεις ότι είναι τίποτα ψαγμένο. Λοιπόν οπότε να τι χρειάζεσαι:

Υλικά για 12 μπαλίτσες:

100γρ αμύγδαλο ή/και φουντούκι (με φλούδα ή χωρίς αλλά χωρίς αλάτι ιδανικά)

200γρ χουρμάδες χωρίς κουκούτσι (καμιά 15αριά)

3 κ.σ. κακάο άγλυκο

1 κ.σ. ταχίνι

1 κ.γλ. μέλι (προαιρετικά)

1 κ.γλ. υγρή βανίλια

λίγο αλάτι

Για την επικάλυψη: τριμμένο μπισκότο (έτοιμο σε σακκουλάκι από το σούπερ μάρκετ μαζί με τα είδη ζαχαροπλαστικής) ή κακάο ή σουσάμι ή καρύδα ή τριμμένο αμύγδαλο.

Εκτέλεση: Σε δυνατό blender (μη χρησιμποιήσεις το multi και το κάψεις) ρίξε ένα ένα τα υλικά. Θα ενωθούν σε μία σκούρα ζύμη. Πλάθεις 12 μπαλίτσεις (αν έχεις αυτό το scoop βοηθά) και τα περνάς από την επικάλυψη. Τα βάζεις στο ψυγείο και περιμένεις 2-3 ώρες να σφίξουν λίγο. Έτοιμα!

Διατηρούνται για 2 εβδομάδες στο ψυγείο μέσα σε τάπερ. Τα έχει δοκιμάσει: ο μπαμπάς μου, ο Αντώνης (σύζυγος), ο Θεοφάνης (γιος 6,5 ετών) και 3 συνάδελφοι στο γραφείο. Τα σχόλια ήταν όλα πολύ θετικά. Προσωπικά νομίζω ότι είναι οι πιο καλές μπαλίτσες που έχω φτιάξει! Μπορείς να δεις την παλαιότερη εκδοχή εδώ με φυστικοβούτηρο.

Με κάθε επιφύλαξη σου βρήκα και διατροφική αξία ανά μπαλίτσα (με επιφύλαξη γιατί δεν είμαι διατροφολόγος και τις πληροφορίες τις βρήκα στο internet, και συγκεκριμένα στο myfitnesspal).

Ανά μπαλίτσα: Θερμίδες: 155kcal | Λίπος: 9γρ | Σάκχαρα: 12γρ | Πρωτεϊνη: 5γρ.

Αν τις φτιάξεις και βάλεις φωτό κάνε tag να το δω ή βάλε το hashtag #phaedralovesthis αν είσαι στο intagram (βρες με εδώ). Κάνε like το post και τσέκαρε και αυτές τις μπαλίτσες που είναι με ακόμη λιγότερα υλικά!

xxx

phaedra loves … sweets!

http://www.phaedralovesthis.com/blog/date-tahini-balls

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.