VIAP-PASTILIES(SUGAR-FREE)
AUBADE(Paris)
Bolero-Biodiet
Αναρωτιέσαι αν θα χωρέσεις στο αγαπημένο σου γιορτινό φόρεμα ή στο καλό σου σακάκι; Απορείς αν αυτή είναι η κατάλληλη περίοδος, για να ξεκινήσεις μία δίαιτα αδυνατίσματος, εν όψει των εορτών;

Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει ιδανική μέρα ή χρονική περίοδος για να ξεκινήσεις μία προσπάθεια ελέγχου το βάρος σου. Η κατάλληλη στιγμή είναι, όταν νιώσεις έτοιμος για αυτή την αλλαγή στη ζωή σου! Ακόμη και λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, θα μπορούσες να υιοθετήσεις κάποιες υγιεινές συνήθειες διατροφής και άσκησης και μάλιστα να τις διατηρήσεις και κατά τη διάρκεια των εορτών, ώστε να αποφύγεις την επικείμενη αύξηση βάρους.

Σου φαίνεται δύσκολο; Για να δούμε τί πρέπει να προσέξεις…

Ø Εντόπισε τα κίνητρά σου

Το πιο σημαντικό βήμα ενός επιτυχημένου προγράμματος αδυνατίσματος είναι να πάρεις την απόφασή σου συνειδητά! Κατέγραψε τα πλεονεκτήματα που έχει η αλλαγή του βάρους σου (υγεία, εμφάνιση, ρούχα), αλλά και τα μειονεκτήματα (σκληρή προσπάθεια, απόλαυση φαγητού). Στην ουσία, τα πλεονεκτήματα αποτελούν τα κίνητρά σου, ενώ τα μειονεκτήματα είναι τα εμπόδια προς την αλλαγή. Ζύγισέ τα και έχε υπόψη σου ότι δε μετρά μόνο ο αριθμός, αλλά και η βαρύτητα καθενός από αυτά. Προς τα πού γέρνει η «ζυγαριά»; Αξίζει να τολμήσεις την προσπάθεια; Αν τα κίνητρα υπερτερούν, είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις! Αν τα εμπόδια «βαραίνουν» περισσότερο, ξανασκέψου το καλύτερα ή σκέψου πώς θα ενισχύσεις τα κίνητρά σου.

Ø Έλεγξε το περιβάλλον σου

Σίγουρα, αυτή την περίοδο αρχίζουν να εμφανίζονται αναρίθμητοι πειρασμοί, όπως τα πρώτα μελομακάρονα, κουραμπιέδες, σοκολατάκια, κ.ά. Απέφυγε να διακοσμήσεις την τραπεζαρία σου με πιατέλες γλυκών ή με πυραμίδες από σοκολατάκια, που θα σε «καλούν» να τα καταναλώσεις κάθε φορά που τα αντικρύζεις. Αν θέλεις τοποθέτησε σε ένα κουτάκι τα γλυκά της εβδομάδας που δικαιούσαι και κατέφυγε εκεί όταν τα έχεις πραγματικά ανάγκη!

Ø Γίνε ο υπεύθυνος της διατροφής σου

Μην αφήσεις τις γιορτές, τις περιστάσεις ή άλλους ανθρώπους να αποφασίσουν τι θα φας. Προσχεδίασε το μενού της εβδομάδος, δίνοντας πάντα κάποιες εναλλακτικές επιλογές, ανάλογα με το που θα βρεθείς. Σέρβιρε μόνος σου την ποσότητα του φαγητού. Δεδομένου ότι έχουμε την τάση να τρώμε το 92% του φαγητού, που σερβίρουμε στον εαυτό μας, σέρβιρε λιγότερο φαγητό στο πιάτο σου ή χρησιμοποίησε ένα μικρότερο πιάτο.

Ø Άκουσε τα σήματα κορεσμού

Θυμήσου ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να αδειάσεις το πιάτο σου! Σταματήστε να τρως, μόλις νιώσεις ικανοποιημένος και αισθανθείς κορεσμό. Προκειμένου, βέβαια, να το νιώσεις χρειάζεται να δώσεις χρόνο στο φαγητό. Υπολογίζεται, ότι απαιτούνται τουλάχιστον 20-30 λεπτά, για να φτάσει το σήμα κορεσμού από το στομάχι στον εγκέφαλο και να συνειδητοποιήσουμε ότι χορτάσαμε.

Ø Απόλαυσε την κίνηση

Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης απώλειας βάρους. Και φυσικά, χωρίς στόχο δεν προχωράμε! Θέσε έναν εφικτό στόχο στα 150 λεπτά την εβδομάδα, κάνοντας μέτριας έντασης δραστηριότητα. Προτίμησε ευχάριστες σωματικές δραστηριότητες, όπως μία βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο, το χορό, παιχνίδι με τα παιδιά ή τα αγαπημένα σου χειμερινά σπορ (σκι, πεζοπορία). Επίλεξε κάτι διαφορετικό για την περίοδο των εορτών και συνδύασε το τερπνόν μετά του ωφελίμου!


Καλή επιτυχία & καλές γιορτές!
image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *