e-fresh-matrioshka

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

  • Αλκοόλ (εκτός από μπίρα)
  • Αποσταγμένα αλκοολούχα ποτά
  • Αναψυκτικά (ΠΡΟΣΟΧΗ: εκτός κι αν αναγράφεται στη συσκευασία πως περιέχουν γλουτένη)
  • Βανίλια άρωμα και εσάνς
  • Γάλα, αυγά, κρέμα γάλακτος
  • Γλυκόζη
  • Ελιές
  • Ζάχαρη: οποιοδήποτε είδος σε καθαρή μορφή χωρίς προσμίξεις
  • Ζελατίνη
  • Καλαμποκάλευρο, πολέντα
  • Κάστανα, αλεύρι από κάστανα
  • Καφές και τσάι
  • Κορν φλάουρ (100% άμυλο καλαμποκιού αλλά ενδέχεται να περιέχει ίχνη σίτου)
  • Κρασί
  • Κρέατα και ψαρικά φρέσκα ή κατεψυγμένα (όχι επεξεργασμένα)
  • Κρεμόριο
  • Λάδια
  • Λακτόζη
  • Λεκιθίνη
  • Μαγειρική σόδα
  • Μπαχαρικά
  • Μπέικον
  • Μυρωδικά και χόρτα
  • Ξανθακικό κόμμι (χρησιμοποιείται πολύ για να «δέσουν» τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, χωρίς γλουτένη)
  • Ξηροί καρποί, αλεύρι από ξηρούς καρπούς (ΠΡΟΣΟΧΗ: οι ψητοί επεξεργασμένοι μπορεί να περιέχουν γλουτένη)
  • Παγωτό (ΠΡΟΣΟΧΗ: εκτός κι αν αναγράφεται στη συσκευασία πως περιέχουν γλουτένη. Αποφύγετε τα συσκευασμένα ανάμεικτα παγωτά με χωνάκι/μπισκότα/κέικ κλπ.)
  • Όσπρια ξερά (φασόλια, ρεβίθια, κουκιά, φακές)
  • Πατάτες, γλυκοπατάτες, άμυλο από πατάτα
  • Πατατάκια (διαβάστε τι περιέχουν, προσοχή στα πρόσθετα)
  • Ποπ κορν
  • Ροφήματα σόγιας και είδη από σόγια
  • Ρύζι, ρυζάλευρο (ταπιόκα), άγριο ρύζι
  • Σουσάμι, σπόροι
  • Τυριά, γιαούρτι, βούτυρο και μαργαρίνη (το καθαρό αληθινό προϊόν δεν περιέχει γλουτένη αλλά με προσμίξεις ή επεξεργασμένο ενδέχεται να περιέχει. Προσοχή στα μπλε τυριά, που θα πρέπει να διαβάσετε τη συσκευασία για να δείτε εάν περιέχουν ή όχι γλουτένη)
  • Φρούτα και λαχανικά, φρέσκα, κατεψυγμένα, κομπόστες, χυμοί (ΠΡΟΣΟΧΗ: στα κατεψυγμένα φαγητά που περιέχουν λαχανικά, μπορεί να περιέχουν και γλουτένη)

 

http://peptiko.gr/show_article.php?article=164&part=1&selected=-1

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ

  • Αλεύρι (για όλες τις χρήσεις ή που φουσκώνει, από σιτάρι, κριθάρι, βρώμη ή σίκαλη)
  • Δημητριακά εμπορίου τύπου κορν φλέικς (εκτός κι αν αναγράφεται διαφορετικά στη συσκευασία)
  • Ζυμαρικά (εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχουν γλουτένη)
  • Κουάκερ (δεν περιέχουν, αλλά προστίθεται στην επεξεργασία, εκτός κι αν αναγράφεται διαφορετικά στη συσκευασία)
  • Κονσέρβες (θα πρέπει πάντα να ελέγχετε την ταμπέλα στη συσκευασία)
  • Κουσκούς
  • Κύβοι για ζωμούς (διαβάστε τι αναγράφεται στη συσκευασία)
  • Λικέρ
  • Λουκάνικα (εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχουν γλουτένη)
  • Μαγιονέζα (εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχουν γλουτένη)
  • Μουστάρδα (εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχουν γλουτένη)
  • Μπέικιν Πάουντερ
  • Μπισκότα εμπορίου (εκτός κι αν αναγράφεται διαφορετικά)
  • Μπίρα (εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχει γλουτένη)
  • Νισεστές (100% άμυλο από καρδιά σιταριού)
  • Ξίδι (Προσοχή: μπορεί να περιέχει γλουτένη. Ελέγξτε εάν περιέχει βύνη)
  • Πλιγούρι
  • Σαλάτες ταμπουλέ
  • Σάλτσες εμπορίου (σε βάζο/κονσέρβα ή σε ξηρή μορφή σε φάκελο, εκτός κι αν αναγράφεται διαφορετικά)
  • Σιμιγδάλι
  • Σόγια σος (τεριγιάκι σος και σάλτσες κινέζικες, εκτός κι αν αναγράφεται πως δεν περιέχουν γλουτένη)
  • Σοκολάτα (ελέγξτε εάν περιέχει βύνη/malt)
  • Τορτίγιας ή wrappers
  • Τουρσιά (ελέγξτε το ξίδι που περιέχουν)
  • Φύλλο κρούστας/ σφολιάτα/ κανταΐφι / κουρού / τάρτες
  • Ψωμί από σιτάρι ή σίκαλη, βρώμη, κριθάρι

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βεβαιωθείτε ότι οι επιφάνειες που χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος, τα σκεύη, οι κατσαρόλες και εν γένει όλα τα εξαρτήματα της κουζίνας σας, δεν έχουν έρθει σε επαφή με προϊόντα που περιέχουν γλουτένη. Να διαβάζετε πάντα τις ετικέτες των προϊόντων που χρησιμοποιείτε. Πολλές βιομηχανίες τροφίμων συχνά αλλάζουν την σύστασή των προϊόντων τους χωρίς προειδοποίηση. Εάν έχετε αμφιβολίες για κάποιο προϊόν, πριν το αγοράσετε ή το χρησιμοποιήσετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας για να εξακριβώσετε ότι δεν περιέχει γλουτένη.

 

http://peptiko.gr/show_article.php?article=164&part=2&selected=-1

 

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.