Bolero-Biodiet

Η καστανή και η λευκή ζάχαρη παρασκευάζονται από ζαχαροκάλαμο. Η καστανή ζάχαρη περιέχει μελάσα και νερό και έχει ελαφρώς χαμηλότερη θερμιδική αξία από τη λευκή. Η λευκή ζάχαρη είναι πιο γλυκιά. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η καστανή ζάχαρη είναι πιο υγιεινή από τη λευκή, αλλά αυτό δεν ισχύει και οι δύο είναι εξίσου επιβλαβείς σε μεγάλες ποσότητες.

Η λευκή ζάχαρη περιέχει μόνο κρυστάλλους ζάχαρης, ενώ η καστανή γίνεται από κρυστάλλους ζάχαρης και μελάσα. Η καστανή ζάχαρη περιέχει έως και 10% μελάσα, που συνήθως προέρχεται από ζαχαροκάλαμο και έχει υποστεί λιγότερη επεξεργασία απο τη λευκή.

Σύμφωνα με την American Heart Association, αλλά και με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η συνιστώμενη δόση ζάχαρης στις γυναίκες και τα παιδιά, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 6 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα ή 100 θερμίδες προστιθέμενης ζάχαρης (γλυκαντικά και σιρόπια που προστίθενται στα τρόφιμα κατά την επεξεργασία, την προετοιμασία ή στο τραπέζι). Για τους περισσότερους άνδρες, το συνιστώμενο όριο είναι 9 κουταλάκια του γλυκού ή 150 θερμίδες.

Η καστανή ζάχαρη είναι λευκή ζάχαρη που προστίθεται μελάσα για να γίνει καφέ. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους άρα η κατανάλωσή τους πρέπει να γίνεται με μέτρο λόγω πολλών προβλημάτων που επιφέρουν στην υγεία.

Παρακάτω βλέπουμε μερικά δημοφιλή είδη διατροφής που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη:

Φαγητά Περιεκτικότητα σε ζάχαρη(κουταλιές της σούπας)
330g αναψυκτικό 8
220g γιαούρτι με γεύση φρούτου 6
220g σοκολατούχο γάλα χαμηλών λιπαρών 4
1 φλιτζάνι δημητριακά ολικής αλέσεως 3

 

http://www.diatrofikiagogi.gr/%CE%B5%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1-%CE%B7-%CE%B1%CF%83%CF%80%CF%81%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%83

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *