DDD(winter2017)
Bolero-Biodiet

Oι περισσότερες γυναίκες λίγο μετά τα 25 και λίγο πριν τα 30, αρχίζουν να εφοδιάζονται με κρέμες αντιγηραντικής δράσης προκειμένου να διατηρήσουν τη νεότητά τους.
Η φωτεινότητα και ελαστικότητα όμως της επιδερμίδας, όπως κι η αντοχή μας, εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες, που σχετίζονται με την καθημερινότητά μας. Έχετε σκεφτεί ποτέ πως η διατροφή και συστηματική άσκηση μπορούν πράγματι να έχουν αντιγηραντική δράση;

Ο Ειδικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Θαλής Παναγιώτου τονίζει πως η διατροφή αποτελεί ουσιαστικά το καθημερινό μας “φάρμακο” κατά της γήρανσης, της κόπωσης και της αρνητικής διάθεσης, το οποίο πρέπει να παίρνουμε τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα! Διαβάστε τα παρακάτω 8+ 1 tips για περισσότερη ευεξία, ομορφιά και νεότητα!

1. Όλοι ξέρουμε ότι ένα από τα “τρικ” σχετίζεται με την αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. To γνωρίζατε όμως ότι ειδικά τα μούρα, το αβοκάντο, η καρύδα, το σπανάκι και το σέσκουλο έχουν άμεσα ορατά αποτελέσματα;

2. Συμπεριλάβετε στη δίαιτά σας τροφές πλούσιο σε θείο όπως είναι το κρεμμύδι και το σκόρδο, το μπρόκολο, το λάχανο και τα λαχανάκια Βρυξελλών. Ψάξτε για μία συνταγή που θα τα περιλαμβάνει και δε θα έχει τόσο έντονη τη μυρωδιά ή τη γεύση τους! Αν πάλι δε σας ενοχλεί, θα ήταν ιδανικό να τα καταναλώσετε ωμά.

3. Πείτε ναι στις πρωτεϊνες αλλά και στην επιλεκτική κατανάλωσή τους! Μπορεί οι πρωτεϊνες να βοηθούν στη μυϊκή ενδυνάμωση ή γράμμωση, αλλά προτιμούμε τις πρωτεϊνες ποιότητας όπως το βιολογικό κρέας και ο σολωμός.

4. Βάλτε μέτρο και στην κατανάλωση των σπόρων. Υπάρχει κάποιο όριο στην κατανάλωση αυτών (π.χ. φαγόπυρο, κινόα, άγριο ρύζι κτλ). Το όριο αυτό μπαίνει, όταν ο στόχος για προστασία και διατήρηση της υγείας έχει επιτευχθεί. Η υπερκατανάλωσή τους ίσως φέρει αντίθετα αποτελέσματα όσον αφορά το κομμάτι της ευεξίας και νεότητας. Συμβουλευθείτε τον Διαιτολόγο- Διατροφολόγο σας σχετικά. 5. Το ίδιο “μέτρο” ισχύει και για τα όσπρια. Τα τελευταία αποτελούν όντως μία ισχυρή ασπίδα προστασίας και έχουν αντιγηραντική δράση, αλλά δεν επιθυμούμε την υπερκατανάλωσή τους.

6. Περιορίστε ή και εξαλείψτε τις τροφές, που προκαλούν τροφική δυσανεξία. Τέτοιες συνήθως είναι τα γαλακτοκομικά.

7. Να θυμάστε, όσο λιγότερη γλουτένη τόσο καλύτερα!

8. Πείτε ναι στα υγιή λίπη, όπως είναι το ελαιόλαδο και τα Ω 3 λιπαρά οξέα.

9. Αποφύγετε συστηματικά τις επεξεργασμένες τροφές και τη σόγια.

 

Θαλής Παναγιώτου,  Σύμβουλος Διατροφής και Personal Trainer.

Διεύθυνση:  Δασκαρόλη 67, Γλυφάδα (Εμπορικό κέντρο centrum, γραφείο Α12, 1ος όροφος)
Τηλ:  210 9960989
Fax:  210 9620034
E-mail:  [email protected]

 

http://www.thalispanagiotou.gr/product_info.php?products_id=78

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.