Viap-Mentel(choco, Dec/2018)
ISOSTEVIA(dark chocolate)
RITO'S FOOD (GIF)

Είναι απλό να δημιουργήσεις ένα πιάτο που μπορεί να διατηρήσει το σάκχαρο σου σε χαμηλότερα επίπεδα και να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος ταυτόχρονα. Η λογική του πιάτου είναι να επιλέγεις μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τροφών με μέριμνα πάντα στη ποσότητα. Μεγάλο μέρος στο πιάτο πρέπει να καταλαμβάνουν πάντα μη αμυλούχα λαχανικά.


Ρύθμισε τον Διαβήτη σου και ζήσε φυσιολογικά!

Εάν έχεις Διαβήτη δεν είσαι μόνος… Μπορείς να βελτιώσεις την κατάσταση σου και να ζήσεις φυσιολογικά! Κάνε την ρύθμιση  του Διαβήτη μαζί μας…


 Προσπάθησε να ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Σχεδίασε μια φανταστική γραμμή στη μέση του πιάτου σου. Μετά, χώρισε πάλι στη μέση, το ένα μισό, ώστε να δημιουργηθούν 3 διαφορετικά μέρη στο πιάτο.
  2. Γέμισε το μεγαλύτερο τμήμα του πιάτου σου με μη-αμυλούχα λαχανικά όπως: σπανάκι, μαρούλι, χόρτα , λάχανο, μπρόκολο , κουνουπίδι, αγγούρι, μανιτάρια, πιπεριές, κ.α.
  3. Τώρα σε ένα από τα μικρά τμήματα του πιάτου διάλεξε ένα από τα παρακάτω: 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, πολύσπορο, ή σικάλεως. 1/2 φλιτζάνι ρύζι, 1 φλιτζάνι ζυμαρικά, 1 φλιτζάνι βρασμένα φασόλια, μπιζέλια, αρακά, καλαμπόκι. 1 πατάτα, κρεμμύδι, παντζάρι, καρότο σε μέγεθος αυγού. 200 γρ. ντομάτα, 180 γρ. γιούρτι
  4. Μετά στο άλλο μικρό τμήμα του πιάτου βάλε τα πρωτεϊνικά τρόφημα όπως: κοτόπουλο ή γαλοπούλα χωρίς το δέρμα, ψάρια, όπως ο τόνος , ο σολομός , ο μπακαλιάρος και άλλα θαλασσινά, όπως γαρίδες , μύδια , στρείδια , καβούρια ή μύδια άπαχο βοδινό και χοιρινό κρέας , όπως το κόντρα φιλέτο ή ψαρονέφρι, τόφου, αυγά και τυρί με χαμηλά λιπαρά
  5. Πρόσθεσε μια μερίδα φρούτου
  6. Διάλεξε υγιεινά λιπαρά σε μικρές ποσότητες. Για το μαγείρεμα χρησιμοποίησε μόνο ελαιόλαδο και πρόσθεσε ξηρούς καρπούς και αβοκάντο.
  7. Για να συμπληρώσεις το γεύμα σου, πιες χαμηλών θερμίδων ποτά όπως νερό, τσάι και καφέ χωρίς ζάχαρη
Δρ. Ρηγόπουλος ΔημήτριοςΤο άρθρο γράφτηκε από τον
Ρηγόπουλο Δημήτριο,
Παθολόγο-Διαβητολόγο, Στρατιωτικό Ιατρό
email: [email protected] τηλ.: 2107700211,
Ιατρείο: Λ. Κηφισίας 30, Αθήνα

 

 

 

http://www.smarthealth.gr/ftiaxe-to-piato-sou-gia-ton-diaviti/

image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *