Viap-Mentel(choco, Dec/2018)
ISOSTEVIA(dark chocolate)
RITO'S FOOD (GIF)

 

Ζητήσαμε τη βοήθεια του ειδικού! Ο κορυφαίος διαιτολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου μοιράζεται μαζί μας τα αγαπημένα του μυστικά για απώλεια βάρους.

Οι καλύτερες τακτικές απώλειας βάρους είναι αυτές που μπορείς να επιλέξεις η ίδια και να προσαρμόσεις στο σώμα και στη ζωή σου. Γι’ αυτό κάνε τώρα την επιλογή σου! Αυτή η λίστα με μικρά κολπάκια που μας έδωσε ο κορυφαίος διαιτολόγος Τάσος Παπαλαζάρου και θα σε βοηθήσουν να ξεφορτωθείς τα κιλά έχει αποτέλεσμα!

1. Σέρβιρε κατευθείαν από την κουζίνα

Άφησε τα πιάτα για το σερβίρισμα στο φούρνο και όχι στο τραπέζι – έτσι, θα φας 10% λιγότερο. Και βάλε τα snacks σε σακουλάκια της μιας μερίδας. Εάν τρως από μεγάλο δοχείο, αυξάνεται η κατανάλωσή σου κατά 615 θερμίδες.

2. Γλύκανε το πρωινό σου

Απόλαυσε ένα πρωινό «επιδόρπιο». Σε μελέτη του 2012, ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ διαπίστωσαν ότι όσοι έκαναν δίαιτα και έτρωγαν μεγάλο πρωινό που περιλάμβανε ένα γλυκό έχασαν 17 κιλά περισσότερα από αυτούς που ακολουθούσαν διατροφή με τις ίδιες θερμίδες αλλά με μικρότερο, χαμηλό σε υδατάνθρακες πρωινό.

3. Στόχευσε στο μέγεθος

Αγόρασε ένα φόρεμα που θα φορούσες στο ιδανικό σου βάρος και κρέμασέ το στην κρεβατοκάμαρα ως υπενθύμιση του στόχου σου.

4. Παράλειψε τις διαφημίσεις

Κάνε κάτι άλλο την ώρα που προβάλλονται διαφημίσεις στην τηλεόραση, π.χ. σήκω να πλύνεις τα πιάτα ή μίλα σε μία φίλη σου στο τηλέφωνο ή κοίταξε ένα περιοδικό. Σε μελέτη του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας διαπιστώθηκε ότι οι εικόνες παχυντικών τροφών ενεργοποιούν το κέντρο ελέγχου της όρεξης του εγκεφάλου, προκαλώντας πείνα.

5. Τάισε την οικογένειά σου

Αν μένεις με ανθρώπους που λατρεύουν το φαγητό, αγόρασέ τους λιχουδιές που δε σου αρέσουν.

6. Φάε γαλοπούλα

Έπειτα από ένα γλυκό, φάε μία φέτα γαλοπούλα ή πιες ένα πικρό τσάι, χωρίς γλυκαντικό. Έτσι, δε θα θέλεις άλλο γλυκό.

7. Σφίξε

Όταν έχεις λιγούρα, σφίξε τις γροθιές σου. Σε μια σειρά από μελέτες που δημοσιεύτηκαν στην επιθεώρηση Journal of Consumer Research, το 2011, διαπιστώθηκε ότι οι συμμετέχοντες ήταν σε θέση να ελέγχουν περισσότερο τις παρορμήσεις τους όταν έσφιγγαν κάποιον μυ για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.

8. Αναθεώρησε τους στόχους σου

Άλλαξε το στόχο από «Θέλω να χάσω 10 κιλά» σε «Θέλω να χάσω 1 κιλό 10 φορές» και αντάμειψε τον εαυτό σου για κάθε κιλό που χάνεις.

9. Ανάμειξέ το (ενίοτε)

Η ποικιλία ενισχύει την όρεξη. Περιόρισε την ποικιλία των τροφών που αγοράζεις ώστε να τρως λιγότερο – και κάνε το αντίθετο με τα λαχανικά, ώστε να τρως περισσότερα.

10. Μάθε τη σούπα

Φάε ένα μπολ σούπα λαχανικών πριν από το μεσημεριανό σου. Έτσι, θα καταναλώνεις 20% λιγότερες θερμίδες στο γεύμα σου.

11. Μην το παρακάνεις με τις υγιεινές τροφές

Πολλοί άνθρωποι έχουν μια «υγιεινή» τροφή με την οποία τείνουν να το παρακάνουν – οπότε και παύει να είναι υγιεινή. Εντόπισε ποια είναι η δική σου και μην τη φέρνεις σπίτι.

12. Λάδωσε το ψωμί σου

Δεν μπορείς να μαζέψεις τα χέρια σου από το ψωμί; Χρησιμοποίησε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο: θα φας 23% λιγότερο ψωμί και 16% λιγότερες θερμίδες, σύμφωνα με μελέτη του 2003 στην επιθεώρηση International Journal of Obesity.

13. Ανέβασε το ρυθμό

Βάλε στο MP3 player κεφάτα κομμάτια. Έρευνες δείχνουν ότι αυξάνεις χωρίς προσπάθεια το ρυθμό σου όταν ασκείσαι ακούγοντας τραγούδια που έχουν 180 beat το λεπτό. Μπες στο mixmeister.com ή το jog.fm για να αναλύσεις τα αγαπημένα σου ή να βρεις καινούργια τραγούδια.

14. Οραματίσου το καινούργιο σου σώμα

Σκέψου μια εικόνα σου με σφιχτό, γυμνασμένο κορμί. Όταν σε πιάνει λιγούρα, φέρε στο νου αυτή την εικόνα. Μέσω της επανάληψης, ο εγκέφαλος θα αντικαταστήσει τη λιγούρα με την εικόνα αυτή.

15. Δραστηριοποιήσου νωρίςΑσκήσου το πρωί: σε μελέτη του 2012, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Brigham Young διαπίστωσαν ότι 45 λεπτά μέτριας προς έντονης άσκησης το πρωί μειώνει την όρεξή σου.

16. Μείωσε το κρέας

Τρώγε κατά 80% πράγματα που φυτρώνουν και κατά 20% πράγματα που περπατούν.

17. Μην αφαιρείς τη φλούδα

Όταν τρως μήλα ή όταν τα χρησιμοποιείς στη μαγειρική, μην τα ξεφλουδίζεις. Μια ουσία στη φλούδα του μήλου αυξάνει τη μυϊκή μάζα και τον καφέ λιπώδη ιστό, που καίει θερμίδες, σύμφωνα με μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Άιοβα, η οποία δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση PLos One το 2012.

18. Κρύψε τη σοκολάτα

Αν φυλάς πάντα σοκολάτες και γλυκά, βάλ’ τα κάπου που δε φτάνεις εύκολα, ώστε να τα τρως κατά 60% λιγότερο.

19. Απόσπασε την προσοχή σου

Συνήθως οι λιγούρες περνούν μέσα σε 10 λεπτά. Στρέψε αλλού την προσοχή σου, τηλεφωνώντας σε μια φίλη, πηγαίνοντας για περπάτημα, κάνοντας διαλογισμό, μπαίνοντας στο Facebook, κάνοντας σεξ ή μανικιούρ.

20. Επιβράδυνε

Φάε αργά είτε χρησιμοποιώντας chopsticks είτε χρησιμοποιώντας το αριστερό σου χέρι (αν είσαι δεξιόχειρας).

21. Ισορρόπησε τα γεύματά σου

Τρώγε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα. Διατηρούν σε ισορροπία τα επίπεδα του σακχάρου, οπότε μειώνουν τις λιγούρες αργότερα.

22. Ανάπνευσε

Μείωσε το φαγητό λόγω στρες με την αναπνοή 4-7-8: είσπνευσε από τη μύτη μετρώντας μέχρι το 4, κράτα την αναπνοή σου μέχρι το 7 και στη συνέχεια κάνε εκπνοή από το στόμα μετρώντας μέχρι το 8. Επανάλαβε τέσσερις φορές.

23. Βάλε περισσότερο ξίδι

Το ξίδι πριν από τα γεύματα αυξάνει τον κορεσμό. Φάε μία σαλάτα με 1-2 κουταλιές της σούπας ξίδι πριν από το μεσημεριανό και το βραδινό!

24. Βρες το κοινό σου

Φτιάξε ένα blog ειδικά για την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Είναι πολύ πιο δύσκολο να τα παρατήσεις όταν έχεις κοινό να σε παρακολουθεί.

25. Άναψε τα φώτα

O έντονος φωτισμός μέσα στο σπίτι μπορεί να αποτρέψει την υπερκατανάλωση φαγητού, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας. Και πάλι, αν έχεις αμφιβολίες, αναλογίσου γιατί τόσο πολλά εστιατόρια έχουν χαμηλό φωτισμό.

Συνεργάστηκε ο Αναστάσιος Παπαλαζάρου, κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, Ph. D. επιστημονικός διευθυντής Nutrimed

image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *