e-fresh-matrioshka

Δύο αγαπημένα φρούτα της εποχής έρχονται τώρα αντιμέτωπα. Σκοπός δεν είναι η επικράτηση κάποιου, αλλά μία πιο ενδιαφέρουσα παρουσίαση των θρεπτικών συστατικών που μας προσφέρουν.

Μήλο

Κατά του stress και της αϋπνίας. Πλούσιο σε φυτικές ίνες, φλαβονοειδή κι οργανικά οξέα, το μήλο συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Ενδείκνυται για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το στομάχι ή το έντερο, αλλά και για όσους ταλαιπωρούν από αναπνευστικές παθήσεις. Ιδανική επιλογή για περιπτώσεις αλλεργιών, κι όμως! Ειδικά η φλούδα του μήλου, βοηθάει στην υγιεινή των δοντιών και των ούλων. Ακόμη αυτό το λαχταριστό και ιστορικά “ένοχο” φρούτο, μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδιών στο αίμα. Γάλλοι ερευνητές έδειξαν πως τα επίπεδα χοληστερόλης μειώθηκαν κατά 10% με την κατανάλωση 2- 3 μήλων ημερησίως! Ελέγχει το επίπεδο σακχάρου στο αίμα και οι αντιοξειδωτικές ουσίες του βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος. Τέλος, το μήλο μειώνει το stress και τις αϋπνίες.

Mπανάνα

Το φρούτο των αθλητών! Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμινών όπως βιταμίνη C που βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου. Περιέχει βιταμίνη B6 για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και βιταμίνη B6, η οποία λειτουργεία αγχολυτικά. Χάρη στη βιταμίνη Α, το ασβέστιο, το φώσφορο, το μαγνήσιο και το σίδηρο, αλλά και την υψηλή συγκέντρωση σε φυτικές ίνες, η μπανάνα δραστηριοποιεί το πεπτικό σύστημα και τη λειτουργία του εντερικού σωλήνα. Τέλος, προσφέρει ενέργεια ανεβάζοντας τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που οι αθλητές το έχουν σαν πρώτη επιλογή! Κερδίζει έναντι του μήλου, ως προς την περιεκτικότητα καλίου! Το κάλιο ως ηλεκτρολύτης συμβάλλει στην απομάκρυνση της περίσσειας νατρίου και κατά συνέπεια στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Συμπερασματικά:

Ο Σύμβουλος Διατροφής Θαλής Παναγιώτου συνιστά να εντάξουμε τόσο τη μπανάνα όσο και το μήλο στην καθημερινή διατροφή μας, αφού περιέχουν πλήθος βιταμινών και θρεπτικών συστατικών.

Ενδείκνυται η κατανάλωση μπανάνας τις πρωινές ώρες ή πριν την προπόνηση.

Αν ακολουθείτε αυστηρή δίαιτα προτιμήστε τη συχνότερη, συγκριτικά με τη μπανάνα, κατανάλωση μήλου.

Μπανάνα                                         Μήλο

Θερμίδες   130                                         82

Πρωτεϊνες   1,4                                        0,4

Υδατάνθρακες   31,6                              19,7

Λιπαρά   0,7                                             0,2

Φυτικές ίνες   4,1                                      3,3

Βιταμίνη C   12,2                                       7,6

Kάλιο    534                                                155

Γλυκαιμικό φορτίο   18                              7

 

 

 

Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου

Διεύθυνση:  Δασκαρόλη 67, Γλυφάδα (Εμπορικό κέντρο centrum, γραφείο Α12, 1ος όροφος)
Τηλ:  210 9960989
Fax:  210 9620034
E-mail:  [email protected]

 

http://www.thalispanagiotou.gr/product_info.php/mpanana-milo-p-87

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.