VIAP-PASTILIES(SUGAR-FREE)
ISOSTEVIA(dark chocolate)
myral.gr
IONSWEETS.GR

Σε έναν τέλειο κόσμο η σοκολάτα θα είχε 0 θερμίδες και λιπαρά, ενώ οι διαιτολόγοι θα τη συνιστούσαν σαν το απαραίτητο αδυνατιστικό τρόφιμο. Μπορεί η σοκολάτα, η ένοχη απόλαυση των γυναικών, να μην έχει μηδενικές θερμίδες και λιπαρά, γίνεται όμως να ενταχθεί σε μια διατροφή. Δες πως μπορείς με τη Δίαιτα της Σοκολάτας να χάσεις σε δύο εβδομάδες 3 με 4 κιλά και να μπεις σε ένα νούμερο μικρότερο τζην!

Νέες έρευνες έχουν δείξει ότι καθημερινά λίγη σοκολάτα μπορεί να σε βοηθήσει πραγματικά να χάσεις τα περιττά κιλά χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχει, ενώ την ίδια στιγμή η ψυχολογία σου παραμένει σταθερή, χωρίς να πέφτει όπως συμβαίνει συνήθως όταν κάνουμε δίαιτα και απαρνούμαστε καθετί.

Έτσι, με τη δίαιτα της σοκολάτας, ένα διατροφικό πλάνο πρόσληψης 1.250 θερμίδων καθημερινά, μπορείς να δεις θαύματα στη γραμμή της σιλουέτας σου, και παράλληλα στη υγεία σου, καθώς απολαμβάνεις σοκολάτα πρωί, μεσημέρι και βράδυ!

Συγκεκριμένα, μια έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε ότι όσοι καταναλώνουν συχνά σοκολάτα έχουν μικρότερο δείκτη μάζας σώματος από όσους την απαρνούνται, κι αυτό γιατί ενώ περιέχει περισσότερες θερμίδες από πολλά άλλα τρόφιμα, κάνει το μεταβολισμό σου να δουλεύει πιο σκληρά, καίγοντας το περιττό λίπος.

Εκτός να τονώνει το μεταβολισμό, η έρευνα αποκάλυψε ότι η σοκολάτα έχει πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας, όπως να μειώνει την πίεση, να κάνει την επιδερμίδα πιο απαλή κι ομοιόμορφη, να μας προστατεύει από το διαβήτη τύπου ΙΙ και ακόμη να ρίχνει τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα. Σαν επιστέγασμα αυτών, αποδείχθηκε ότι το 29% όσων καταναλώνουν καθημερινά σοκολάτα δεν κινδυνεύουν από εγκεφαλικό, ενώ το 37% έχουν κατά πολύ λιγότερες πιθανότητες για ένα καρδιακό επεισόδιο σε σχέση με αυτούς που αποφεύγουν τη σοκολάτα μετά βδελυγμίας.

Τα φλαβονοειδή που περιέχονται στους κόκκους του κακάο είναι υπεύθυνα για όλα τα παραπάνω οφέλη στην υγεία μας. Αυτά, που επίσης τα συναντάμε στο τσάι και το κόκκινο κρασί, δρουν σαν αντιοξειδωτικά, που συμβάλλουν στις επανορθωτικές διαδικασίες του οργανισμού και την καταπολέμηση των κυτταρικών ανωμαλιών.

Ο κανόνας λέει ότι όσο πιο πλούσια είναι η σοκολάτα σε κακάο, τόσο περισσότερο κακάο περιέχει, κι άρα φλαβονοειδή, οπότε ακόμα μεγαλύτερα τα οφέλη για την υγεία. Για παράδειγμα μια σοκολάτα με κακάο 40% περιέχει 5 φορές περισσότερα φλαβονοειδή από μια λευκή σοκολάτα και τα διπλάσια από μια σοκολάτα γάλακτος.

Έτσι, με όλα αυτά υπόψη δημιουργήθηκε η Δίαιτα της Σοκολάτας, που σου επιτρέπει να απολαμβάνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα χωρίς τύψεις κι ενοχές κάθε στιγμή της ημέρας, χωρίς να πάρεις γραμμάριο, αλλά χάνοντας μέχρι και 4 κιλά λίπους σε δύο εβδομάδες.

Οι βασικοί κανόνες…

  • • Θα πρέπει να διαλέξεις ένα πρωινό γεύμα, ένα μεσημεριανό και ένα βραδινό κάθε μέρα. Κάθε ένα από αυτά τα γεύματα θα περιέχει σοκολάτα. Επίσης, μπορείς αν δεν θέλεις να φας σοκολάτα μόλις ανοίξεις το μάτι σου το πρωί, να τη φυλάξεις σαν σνακ ή σαν απογευματινό.
  • • Καθημερινά θα πρέπει να καταναλώνεις 300ml άπαχο γάλα. Μπορείς να το πίνεις μόνο του ή μέσα σε ροφήματα. Για παράδειγμα, μπορείς να προσθέσεις κακάο και ζαχαρίνη και να ετοιμάσεις ένα κρύο ή ζεστό ρόφημα σοκολάτα. Ή ακόμα και για να φτιάξεις ένα light καπουτσίνο γαρνιρισμένο με σκόνη light σοκολάτας.
  • • Τα κυρίως γεύματα επιβάλλεται να συνοδεύονται από σαλάτες και λαχανικά με άπαχες σάλτσες ή χωρίς καθόλου.
  • • Δεν θα πρέπει να αμελείς τα απαραίτητα 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα για να μένει ο οργανισμός σου ενυδατωμένος, να προωθείται η καλή λειτουργία του μεταβολισμού και να αποβάλλονται οι τοξίνες και τα λίπη.
  • Εναλλακτικές επιλογές για το πρωινό γεύμα (γύρω στις 250 θερμίδες)
  • • 1 φέτα ψωμί ολικής άλεση με 2 κουταλιές σοκολάτα μερέντα και 1 μικρή μπανάνα
  • • Φρουτοσαλάτα (1 ακτινίδιο, 7 φράουλες, 1 μανταρίνι και μια χούφτα μούρα με 3 κουταλιές άπαχο γιαούρτι) και ένα μικρό κομματάκι κέηκ σοκολάτας (μπορείς να ετοιμάσεις ένα σπιτικό κέηκ ή να πάρεις ένα έτοιμο του εμπορίου)
  • • 40 γραμμάρια δημητριακά ολικής άλεσης με σοκολάτα, με άπαχο γάλα και 7 φράουλες –Επιπλέον ένα μικρό ποτήρι χυμό πορτοκάλι.
  • • Αυγό ποσέ με κάποιο ψητό λαχανικό (ή μπορείς να τα κάνεις ομελέτα) με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 ρόφημα σοκολάτας Light
  • • 1 μπάρα δημητριακών σοκολατένια και ένα μικρό μπουκαλάκι smoothie φρούτων
  • • Δημητριακά σοκολάτας με άπαχο γάλα
  • • 2 μπισκότα ολικής άλεσης με σοκολάτα ή κακάο, άπαχο γάλα και μια μικρή μπανάνα
  • • 30 γραμμάρια βρώμη ή κουάκερ, με άπαχο γάλα και κακάο. Συν ένα μήλο.
  • Εναλλακτικές επιλογές για το μεσημεριανό γεύμα (γύρω στις 400 θερμίδες)
  • • 1 πίτα σουβλακιού ολικής άλεσης με πράσινα λαχανικά και 1 κούπα βραστές γαρίδες ανάμεικτες με 2 κουταλάκια του γλυκού light σος , 1 ακτινίδιο και 10 μπαλάκια Maltesers
  • • 1 πιάτο σούπας λαχανικών, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 2 κουταλάκια του γλυκού light τυρί κρέμα και μια μικρή ντομάτα, 1 φέτα κέηκ σοκολάτας
  • • Τοστ τόνου με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης γεμισμένες με μισή κονσέρβα τόνο νερού, 2 κουταλάκια του γλυκού καλαμπόκι και 2 κουταλάκια του γλυκού Light μαγιονέζα. Επιπλέον, 1 ρόφημα σοκολάτας light ή μους σοκολάτας light.
  • • 1 μικρή μπαγκετούλα ολικής άλεσης με 3 κουταλάκια του γλυκού cottage τυρί και 1 ντομάτα. Επιπλέον, 1 μήλο και 1 επιδόρπιο σοκολάτας παιδικό (αυτές οι σοκολάτες που είναι σε στιλ γλειφιτζουριού)

 http://joytv.gr/choco-mania-1-%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B1/

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *