Πρωινό στις εξετάσεις : στυλό, νερό , χαρτομάντιλα και … σοκολάτα! από την Διαιτολόγο -διατροφολόγο Βασιλική Νεστορή και το Diaitologia.gr !

Μια βασική παράμετρος επιτυχίας στις εξετάσεις είναι η διατροφή του ατόμου και ιδιαίτερα το πρωινό γεύμα που θα καταναλώσει , πηγαίνοντας στο εξεταστικό κέντρο. Μερικές απλές και χρήσιμες συμβουλές  για το πρωινό στις  εξετάσεις είναι:

πρωινό στις εξετάσεις

  • Καλό θα ήταν ο υποψήφιος να ξυπνήσει τουλάχιστον 1 ώρα πριν φύγει για τις εξετάσεις , ώστε να καταναλώσει με την ησυχία του πρωινό και να προλάβει ο εγκέφαλος του να τεθεί πλήρως σε λειτουργία.

  • Εάν πίνει καφέ και είναι μαθημένος στην κατανάλωση καφεΐνης , καλό θα ήταν το πρωινό του πριν από τις εξετάσεις να περιλαμβάνει ένα μέτριο σε μέγεθος φλιτζάνι- ποτήρι καφέ. Εάν το παιδί σας δεν πίνει καφέ , καλό θα ήταν να το παραλείψει για να αποφύγει την επίδραση της καφεΐνης.

  • 2-3 φέτες ψωμί μαύρο ή ολικής είναι απαραίτητο να υπάρχει στο πρωινό του υποψηφίου , ώστε να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται και να μην πεινάσει στη διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων. Το μαύρο-ολικής ψωμί λόγο της φυτικής ίνας που περιέχει , θα βοηθήσει τον υποψήφιο να αργήσει να πεινάσει γιατί θα χωνευτεί αρκετά αργότερα από το λευκό ψωμί, κρατώντας τον υποψήφιο σε εγρήγορση.

  •  Μαρμελάδα, μέλι , ταχίνι με μέλι   ή άλλη γλυκιά ουσία για επάλειψη είναι ότι πρέπει για το πρωινό σε κάθε είδους εξετάσεις γιατί η ζάχαρη που  περιέχει , θα βοηθήσει κατά πολύ στην διαδικασία της σκέψης και άρα στην απόδοση του υποψηφίου. Αν το παιδί δεν προτιμά τις γλυκείς τροφές τότε κασέρι και αλλαντικό ή αυγό βραστό θα ήταν επίσης εύστοχες «αλμυρές» επιλογές.

  • Προσθέστε και ένα γαλακτοκομικό προϊόν (1 ποτήρι γάλα-ξινόγαλο , 1 κεσεδάκι γιαούρτι) για να προσδώσετε ενέργεια και το απαραίτητο  αλάτι στον οργανισμό. Εάν προτιμήσετε το γιαούρτι βάλτε και λίγους ξηρούς καρπούς ή/και ½ μπανάνα και έχετε ένα πλήρες πρωινό.

  • Προσθέστε και 2-3 μπουκιές σοκολάτας με ζάχαρη για έξτρα ενέργεια.

  • ΠΡΟΣΟΧΗ : το πρωινό  στις  εξετάσεις είναι απαραίτητο. Είναι καλό να μην περιέχει πολλά λιπαρά , βούτυρο ή λάδι (πχ. πίτες, μπουγάτσες) για να μην είναι βαρύ και δύσπεπτο , να μην περιέχει μεγάλο ποσοστό υγρών ώστε να μην προκαλέσει συχνοουρία και να μην περιέχει τρόφιμα πικάντικα ή πολύ αλμυρά.

http://www.diaitologia.gr/sokolata-exetaseis/



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *