Creta Carob

Το γλυκό δε γνωρίζει εποχή και κάπως έτσι πηγαίνει κι η ανάγκη μας γι’ αυτό. Είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι, το γλυκάκι μας το θέλουμε! Η διαφορά στις δύο εποχές όμως είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση, προτιμούμε κάτι πιο δροσερό κι ελαφρύ. Η ζέστη προκαλεί σύντομα το αίσθημα του κορεσμού κι ο οργανισμός δεν αντέχει μεγάλες δόσεις ζάχαρης. Έτσι καλούμαστε να του διαλέξουμε επιλεκτικά τα καλύτερα.

Το thalispanagiotou.gr σάς κάνει τις δικές του προτάσεις για εκείνες τις μικρές καλοκαιρινές απολαύσεις το απόγευμα στο μπαλκόνι ή νωρίς το βράδυ στις διακοπές σε κάποιο νησί…

Παγωτό σορμπέ

Παράγεται από τη σάρκα των φρούτων και ναι, έχει αρκετή ζάχαρη. Σε αντίθεση όμως με τα κλασικά παγωτά, δεν περιέχει λιπαρά και διατηρεί σε μεγαλύτερο βαθμό τα θρεπτικά συστατικά του. Επιμένουμε στην κατανάλωση με μέτρο αλλά και στη δοκιμή κάποιων από τις νόστιμες, νέες σορμπέ γεύσεις οι οποίες μάλιστα υπάρχουν πλέον σε μεγάλη ποικιλία (φράουλα, πεπόνι, μάνγκο κτλ.)

Φρουτοσαλάτα

 

Αποτελεί επίσης μία καλή και χορταστική επιλογή για τις καλοκαιρινές λιγούρες μας. Ταιριάζει με διάφορα ακόμη ελληνικά προϊόντα, όπως είναι το γιαούρτι και το μέλι, αλλά έχει το κακό ότι με τους συνδυασμούς γεύσεων μπορεί ν’ αυξήσει εντυπωσιακά τη θερμιδική της αξία! Προτιμήστε τη λοιπόν χωρίς πολλά toppings, όπως είναι τα καρύδια, η σαντιγί κ.ά.

 

Γιαουρτογεύσεις

Εδώ οι γνώμες διχάζονται και η αλήθεια είναι πως κι εμείς δεν τη θεωρούμε ως την πιο υγιεινή από άποψη ποιότητας, επιλογή. Ωστόσο υπάρχει τόση ποικιλία- και φυσικά πάντα η επιλογή για μία σπιτική συνταγή- που σίγουρα ψάχνοντας μπορούμε να βρούμε την κατάλληλη. Η συμβουλή παραμένει ίδια, αποφεύγουμε τα πολλά toppings για να περιορίσουμε τη θερμιδική αξία στον αριθμό που επιθυμούμε. Διαφορετικά, δεν υπάρχει και μεγάλη θερμιδική διαφορά από την κλασική, αγαπημένη σας γεύση παγωτού.

 

Γλυκά του κουταλιού

Ναι, έχουν πολλή ζάχαρη αλλά στη δική τους περίπτωση είναι καλό. Γιατί; Επειδή δε μπορούμε να καταναλώσουμε μεγάλη ποσότητα αυτών. Είναι υπερβολικά γλυκά και λόγω ζέστης, έχουμε ανάγκη μόνο μία μικρή δόση τους. Συνδυάστε τα με σπιτικό γιαούρτι ή σκέτα. Αρκούν για να μας «ξεγελάσουν»!

Bonus tips

1. Πείτε ναι στα φρούτα του καλοκαιριού και κάντε μερικά γλυκά διαλείμματα, χωρίς υπερβολικά πολλή ζάχαρη.

2. Πίνετε περισσότερο από ό,τι συνήθως, νερό ώστε να έχετε το αίσθημα του κορεσμού και να μη μπερδεύετε τη δίψα σας με την πείνα.

3. Ορίστε μερικές ημέρες της εβδομάδας (περίπου 2) που θ’ απολαμβάνετε χωρίς τύψεις το γλυκό σας.

4. Μην καταπιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας, γιατί αυτό θα φέρει το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

5. Δοκιμάστε μερικές σπιτικές συνταγές για φρουτοσαλάτα, γλυκά ψυγείου ακόμη και παγωτό γιαούρτι. Έτσι θα γνωρίζετε τις ποσότητες και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την παρασκευή.

6. Αποφύγετε τις μπάρες δημητριακών γιατί έχουν πολλά λιπαρά και συντηρητικά. Όπου «ακούτε» ή διαβάζετε πως έχουν παραχθεί χωρίς ζάχαρη, ρωτήστε αντί της ζάχαρης τι υλικό χρησιμοποιήθηκε (αποφύγετε την ασπαρτάμη).

7. Αν τελικά επιθυμείτε ένα «παραδοσιακό» γλυκό, προτιμήστε ένα ζελέ φρούτων αντί μίας τάρτας σοκολάτα.

8. Να θυμάστε επίσης ότι η αγαπημένη γρανίτα ή το milkshake έχουν επίσης υψηλή θερμιδική αξία κι ας είναι σε πόσιμη μορφή.

 

 

 

Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου

Διεύθυνση:  Δασκαρόλη 67, Γλυφάδα (Εμπορικό κέντρο centrum, γραφείο Α12, 1ος όροφος)
Τηλ:  210 9960989
Fax:  210 9620034
E-mail:  [email protected]

image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *