Fineti (Chipita)
PIERCE-SUMMERCAMP2017
VIAP-MENTEL(June2017-gif)(εσωτερικές)
fineti

Τα Χριστούγγενα και οι γιορτές έφυγαν και στο μυαλό μας έμειναν οι «γιορτινές» αναμνήσεις. Είναι πολύ πιθανόν όμως στο σώμα μας να προστέθηκαν κιλά και λίπος, τα λεγόμενα κιλά των γιορτών. Πως μπορούμε να τα χάσουμε;

1. Περιορίστε τα τρόφιμα που έχουν πολλές θερμίδες

  • Περιορίστε τα  τρόφιμα των ταχυφαγείων και προτιμήστε να μαγειρέψετε γεύματα στο σπίτι σας.
  • Αποφύγετε τρόφιμα τα οποία περιέχουν πολλή κρυφή ζάχαρη και λιπαρά όπως τα αναψυκτικά, τους χυμούς εμπορίου, τα επιδόρπια γιαουρτιού, τα γλύκα ζαχαροπλαστείου, τα μπισκότα, τις σοκολάτες.
  • Περιορίστε την καθημερινή κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών που προέρχονται από το βούτυρο-μαργαρίνη, το κόκκινο κρέας, τα αλλαντικά, τα λουκάνικα.
  • Αποφύγετε το τηγάνισμα και προτιμήσετε τα ψητά της κατσαρόλας, τα σαγανάκια, τα αχνιστά φαγητά, στον φούρνο ή τον ατμό.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αρτοσκευασμάτων και ψωμιού στις 2-3 φέτες ημερησίως για τις γυναίκες και 5-6 φέτες για τους άντρες.
  • Περιορίστε την κατανάλωση της πατάτας και των ζυμαρικών.
  • Καταναλώστε μαγειρευτά φαγητά με λιγότερο ελαιόλαδο.
  • Περιορίστε τους ξηρούς καρπούς , τα σπόρια και τα πατατάκια.

 

Τα κιλά των γιορτών

2. Βάλτε στην διατροφή σας τρόφιμα με λίγες θερμίδες

  • Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ώστε να τα καταναλώνετε σε καθημερινή βάση για να χορταίνετε και να μην πεινάτε.
  • Καταναλώστε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια και θαλασσινά, όχι όμως τηγανιτά.
  • Βάλτε στην εβδομαδιαία διατροφή σας τα όσπρια, που αν μαγειρευτούν με λίγο λάδι έχουν και λίγες θερμίδες ενώ χορταίνουν κακοποιητικά.
  • Πίνετε γάλα και τρώτε γιαούρτι σαν κυρίως γεύμα (πρωινό ή βραδινό). Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς ή δημητριακά και φρούτα για να γλυκαθείτε και να χορτάσετε περισσότερο.
  • Αντικαταστήστε τα επεξεργασμένα γλυκά του εμπορίου με τα φρούτα ή τα ζελέ φρούτων, τις κομπόστες και τα γλυκά του κουταλιού, ώστε να απολαμβάνετε μεν τα γλυκά, αλλά με λίγες θερμίδες.
  • Καταναλώστε με μέτρο αλκοόλ, προτιμώντας το κόκκινο κρασί και όχι τα βαριά οινοπνευματώδη όπως ούζο, τσίπουρο, βότκα, ουίσκι. Το αλκοόλ είναι ένας ακόμα συνήθης ύποπτος για τα κιλά των γιορτών.

 

Τα κιλά των γιορτών

Ο περιορισμός των τροφίμων που έχουν πολλές θερμίδες αλλά και ο εμπλουτισμός του διαιτολογίου με υλικά και συστατικά που έχουν πολύ λιγότερες, θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα κιλά των γιορτών χωρίς να το καταλάβετε. Ξεκινήστε από σήμερα, διότι η αναβολή θα σας απογοητεύσει και θα προσθέσει έξτρα βάρος στον οργανισμό σας.

About The Author

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος Διατροφολόγος

http://www.diaitologia.gr/kila-giortes/

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.