e-fresh-matrioshka

Ο μεταβολισμός αποτελεί μία διαδικασία, κατά την οποία οι χημικές ενώσεις που γίνονται στα κύτταρα του οργανισμού, προσπαθούν να μετατρέψουν τα συστατικά που έχουν προσλάβει μέσω της διατροφής σε ενέργεια. Αυτός είναι ο βιολογικός στόχος της διαδικασίας! Η μετατροπή των ουσιών σε ενέργεια.

Ποιες είναι όμως οι τροφές, που ενισχύουν τον μεταβολισμό σε συνδυασμό με τη συστηματική άσκηση; Ποια εύκολα εφαρμόσιμα tips μπορούν να μας βοηθήσουν στη σύντομη απώλεια βάρους την Άνοιξη; Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου απαντάει…

Τροφές που ενισχύουν τον μεταβολισμό

Παρθένο ελαιόλαδο

Αυξήστε την κατανάλωση παρθένου ελαιόλαδου, αφού προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού, αυξάνοντας την παραγωγή της ορμόνης σεροτονίνη κι ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Τα υγιή μονοακόρεστα λίπη όπως είναι το ελαιόλαδο, βοηθάει αποτελεσματικά το σώμα μας κάψει θερμίδες.

Ασπράδια αυγών

Εντάξτε στο διατροφολόγιό σας τα ασπράδια αυγών. Είναι πλούσια σε πρωτεϊνη, βιταμίνη D και αμινοξέα και βοηθούν στη σταθερή ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Φυτικές ίνες- Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως και γενικά οι φυτικές ίνες βοηθούν το σώμα σας να κάψει περισσότερο λίπος και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τα λιπαρά των επεξεργασμένων ουσιών. Άλλες τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι το καστανό ρύζι, το πλιγούρι, η βρώμη.

Χυμοί φρούτων και λαχανικών

Τα φρούτα και τα λαχανικά στην πιο φυσική μορφή τους και χωρίς επιπλέον ζάχαρη- άντε με μία κουταλιά του γλυκού μέλι- είναι ό,τι καλύτερο από πολλές απόψεις για τον οργανισμό μας. Προτιμήστε το γκρέιπφρουτ από φρούτα. Εντάξτε στο χυμό σας τον ανανά και οποιαδήποτε πηγή Βιταμίνης C.

Λεμόνι

Όπως είπαμε οποιαδήποτε πηγή βιταμίνης C ενισχύει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Το λεμόνι είναι πλούσιο σε περιεκτικότητα βιταμίνης C.

Πιπεριά

Οι πιπεριές- και ειδικά οι κόκκινες- είναι πλούσιες σε βιταμίνη C (εντυπωσιακά πλούσιες, περισσότερο από το πορτοκάλι) και… καψαϊκίνη! Πρόκειται για μία χημική ουσία που ενισχύει τη δράση του μεταβολισμού και τον βοηθάει στην πιο σωστή λειτουργία.

Tips για την αφύπνιση του μεταβολισμού

1. Ακολουθείτε τον χρυσό κανόνα των μικρών και συχνών γευμάτων. Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου συστήνει να απολαμβάνουμε μικρά γεύματα κάθε δύο με τρεις ώρες.

2. Να κοιμάστε επαρκώς, τουλάχιστον επτά με οκτώ ώρες την ημέρα.

3. Να μην τρώτε μεγάλες ποσότητες μέχρι και δύο ώρες πριν κοιμηθείτε το βράδυ.

4. Μασάτε αργά σε όλα τα γεύματα και διατηρείτε ένα συγκεκριμένο ωράριο για το καθένα.

5. Πίνετε 8- 10 ποτήρια νερό την ημέρα. Αν ασκήστε, αυξήστε τις ποσότητες του νερού που καταναλώνετε σε 10- 13 ποτήρια νερό.

6. Τρώτε περισσότερο! Όσο κι αν σας κάνει εντύπωση, όταν το σώμα μένει νηστικό δεν καίει.

7. Ελέγξτε τα επίπεδα σιδήρου και βιταμινών με τις κατάλληλες αιματολογικές εξετάσεις. Φροντίστε για την επάρκειά τους, ώστε να αποφεύγετε την κατακράτηση υγρών και το «μπλοκάρισμα» του μεταβολισμού.

8. Επιλέξτε για πρωινό τους χυμούς φρούτων και λαχανικών, σε συνδυασμό με τα ασπράδια αυγού ή γενικά με αυγό.

9. Εντάξτε στη διατροφή σας το πράσινο τσάι κι αντικαταστήστε το με τον καφέ. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, δηλαδή έναν τύπο αντιοξειδωτικών που συμβάλλουν στο αδυνάτισμα καίγοντας το λίπος.

10. Προπονήστε συστηματικά και ακολουθήστε ένα αερόβιο πρόγραμμα 3- 5 φορών την εβδομάδα. Προτιμήστε το περπάτημα, το γρήγορο τρέξιμο, την κολύμβηση ή το ποδήλατο.

Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου

Διεύθυνση:  Δασκαρόλη 67, Γλυφάδα (Εμπορικό κέντρο centrum, γραφείο Α12, 1ος όροφος)
Τηλ:  210 9960989
Fax:  210 9620034
E-mail:  [email protected]

http://www.thalispanagiotou.gr/product_info.php/trofes-tips-pou-enisxioun-ton-metavolismo-p-174?osCsid=ravl8775g5nnnqki2em28h0bg2

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.