e-fresh-matrioshka

Σιγά σιγά μετά από λίγες μέρες χαλάρωσης και ξεκούρασης, επιστρέφουμε από τις διακοπές μας, με τις βαλίτσες μας γεμάτες όμορφες οικογενειακές στιγμές, ενέργεια και δύναμη για την καινούρια χρονιά. Μαζί όμως φέραμε και λίγα παραπάνω κιλά, δεν αγχωνόμαστε καθόλου γιατί περάσαμε τέλεια και τώρα έχουμε όλο τον χρόνο μπροστά μας να βελτιωθούμε και να βάλουμε ακόμα μεγαλύτερους στόχους.

Σε αυτό θα μας βοηθήσει και το pilates, μια μέθοδος που εκτός από ευλυγισία, ισορροπία, σωστή στάση του σώματος, βελτίωση  αναπνευστικής λειτουργίας του οργανισμού και πολλά αλλά οφέλη που έχει και θα αναλύσουμε σε ένα επόμενο άρθρο, θα μας βοηθήσει να χάσουμε τα περιττά κιλά των διακοπών.

Οι ασκήσεις που εκτελούνται σε ένα μάθημα pilates δίνουν έμφαση στο power house δηλαδή στον πυρήνα του σώματος μας που είναι όλοι οι μύες μέσα και γύρω από τους κοιλιακούς και την πλάτη. Με τον πυρήνας μας ενεργοποιημένο και πιο ισχυρό επιτυγχάνουμε γρηγορότερα την απώλεια βάρους και λίπους  και αυξάνεται η ευλυγισία μας και το εύρος κίνησης μας στις καθημερινές μας δραστηριότητες.

Συνδυάζονται ασκήσεις υψηλής έντασης με ασκήσεις χαμηλής έντασης έχοντας μια συνεχόμενη ροή και ελεγχόμενη κίνηση το μάθημα, χωρίς να ξεφεύγει από τις βασικές αρχές του pilates, βελτιώνουμε το καρδιαγγειακό σύστημα και την καύση του περιττού λίπους καθώς και την αύξηση της μυικής μάζας .

Με μια συχνότητα τρεις φορές την εβδομάδα από 45 λεπτά την φορά πολύ γρήγορα το σώμα σμιλεύει, μειώνεται το λίπος, οι μύες σχηματίζονται ομοιόμορφα και σύντομα θα χρειαστείτε μικρότερο νούμερο στα ρούχα σας .

Μην αφήνετε τα 2-3 κιλά των διακοπών ελπίζοντας ότι γυρίζοντας στην καθημερινότητα θα φύγουν. Τα 3 θα γίνουν 4 και …

Το σώμα μας και η υγεία μας είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε, δεν πρέπει να σταματάμε να τα φροντίζουμε!!!

 

της Μπουλινάκη Θεοδώρας
PILATES INSTRUCTOR

 

http://workingmoms.gr/2017/08/xaste-eykola-ta-kila-twn-diakopwn-me-tin-methodo-pilates/

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.