Bolero-Biodiet

1. Καφεΐνη
Το ζάχαρο του αίματος μπορεί να αυξηθεί μετά από έναν καφέ, ακόμα και μετά από μαύρο σκέτο καφέ χωρίς θερμίδες, επειδή περιέχει μέσα καφεΐνη. Το ίδιο ισχύει για το μαύρο τσάι, το πράσινο τσάι και τα ενεργειακά ποτά. Παρόλα αυτά κάθε άνθρωπος που έχει διαβήτη αντιδρά με διαφορετικό τρόπο στις τροφές. Για αυτό το λόγο καλό είναι να αφουγκραστείτε το σώμα σας και να σημειώνετε τις όποιες αντιδράσεις του οργανισμού σας στις διαφορετικές τροφές. Από την άλλη πλευρά είναι ειρωνικό αν σκεφτεί κανείς ότι κάποια άλλα στοιχεία του καφέ μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή του διαβήτη τύπου 2 στους υγιείς ανθρώπους.

2. Τροφές χωρίς ζάχαρη
Πολλές από τις τροφές που δεν περιέχουν ζάχαρη θα συμβάλλουν σε αύξηση του ζαχάρου του αίματος. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των πολλών υδατανθράκων που περιέχονται στις αμυλώδεις ουσίες. Πριν καταναλώσετε ένα προϊόν χωρίς ζάχαρη, ελέγξτε την ετικέτα και δείτε το σύνολο υδατανθράκων που περιέχει.

3. Κρυολόγημα
Το ζάχαρο του αίματος ανεβαίνει όταν ο οργανισμός δουλεύει σκληρά για να καταπολεμήσει κάποια ασθένεια. Για να μείνετε ενυδατωμένοι πρέπει να πίνετε αρκετό νερό και άλλα υγρά. Αν σημειώσετε διάρροια και εμετούς για περισσότερο από 2 ώρες ή αν είστε άρρωστοι για δύο μέρες και δεν βελτιώνεστε καλό είναι να ενημερώσετε αμέσως το γιατρό σας. Επίσης να θυμάστε ότι κάποια φάρμακα, όπως τα αντιβιοτικά και τα αποσυμφορητικά, μπορούν να επηρεάζουν το ζάχαρο του αίματος.

4. Στρες στη δουλειά
Όταν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες ο οργανισμός απελευθερώνει ορμόνες οι οποίες μπορούν να αυξήσουν το ζάχαρο. Αυτό συμβαίνει πιο συχνά σε ανθρώπους που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Χαλαρώστε και κάντε ασκήσεις αναπνοής για να σας βοηθήσουν να το αποβάλλετε. Το πιο σημαντικό είναι να αλλάξετε τα πράγματα που σας δημιουργούν στρες, αν αυτό είναι δυνατό.

5. Αποξηραμένα φρούτα
Τα φρούτα αποτελούν μία υγιεινή διατροφική επιλογή. Τα αποξηραμένα φρούτα όμως απαιτούν μεγαλύτερη προσοχή καθώς περιέχουν περισσότερους υδατάνθρακες και μάλιστα σε μικρότερες ποσότητες. Σκεφτείτε ότι δύο κουταλιές της σούπας σταφίδες ή αποξηραμένα cranberries περιέχουν υδατάνθρακες που αντιστοιχούν σε ένα μικρό κομμάτι φρούτου.

6. Ενεργειακά ποτά (sport drinks)
Τα sport drinks μας βοηθούν να αναπληρώσουμε υγρά γρήγορα αλλά κάποια από αυτά περιέχουν τόση ζάχαρη όση και τα αναψυκτικά. Απλό νερό είναι το μόνο που χρειάζεστε για σωματική άσκηση λιγότερης από μία ώρα. Τα sport drinks είναι προτιμότερα για μεγαλύτερης διάρκειας και έντασης άσκησης. Καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν οι θερμίδες, οι υδατάνθρακες και τα μέταλλα που περιέχουν τα sport drinks είναι ασφαλή για εσάς.

Πηγή:
http://www.webmd.com/diabetes/daily-control-15/slideshow-blood-sugar-swings

 

http://www.kalikardia.gr/10-%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%85%CE%BE%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%AC%CE%BA%CF%87%CE%B1%CF%81/

image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *