VIAP-MENTEL(June2017-gif)(εσωτερικές)
fineti
1. Μικρά και συχνά γεύματα για να υπάρχει πάντα διαθέσιμη ενέργεια για τον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί γλυκόζη. Αυτό σημαίνει πως αν τρώμε μια φορά την ημέρα, τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα θα είναι χαμηλά, οπότε και το διάβασμα πιο επίπονο. Η λύση δεν είναι η συχνή κατανάλωση γλυκών, αφού κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει εκνευρισμό.
2. Αποφεύγουμε τα μεγάλα πλούσια γεύματα. Όταν διαβάζουμε το επίκεντρο είναι ο εγκέφαλος. Τα μεγάλα γεύματα δημιουργούν αίσθημα βάρους και λήθαργο, αφού η πέψη γίνεται προτεραιότητα.
3. Επιλέγουμε έξυπνα σνάκς. Μπανάνες, παστέλι, καρύδια, 30γρ.μαύρη σοκολάτα είναι τρόφιμα ευχάριστα που θα δώσουν ενέργεια και είναι φυσικές πηγές σεροτονίνης. Καλά επίπεδα σεροτονίνης ισοδυναμούν με καλύτερη διαχείριση άγχους.
4. Το ψυγείο ή τα ντουλάπια δεν κρύβουν τη λύση του προβλήματος των μαθηματικών. Αντιθέτως μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις θα έχουμε μετανιώσει για τις συχνές μας επισκέψεις σε αυτά. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κομμένα ή σε φρουτοχυμό ή παγωμένο γιαούρτι με φρούτα ή με μέλι ή ακόμα και με κακάο, είναι καλύτερες επιλογές από τα μπισκοτάκια.
5. Διατηρούμε μια ρουτίνα χαλάρωσης. Το διάβασμα για να είναι αποδοτικό πρέπει να διακόπτεται από στιγμές χαλάρωσης. Μια βόλτα με τους φίλους ή η ενασχόληση με το αγαπημένο μας άθλημα, μπορεί να είναι το κλειδί για μειωμένα επίπεδα άγχους. Κλείνουμε τον υπολογιστή και βγαίνουμε έξω.
Μειώνουμε τις εντάσεις και διατηρούμε «όλοι» την ψυχραιμία μας
image_pdfimage_print

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.