Laurence-galerie de chocolat
Creta Carob
Laurence-πάρτυ-βάφτιση

Θέλετε να χάσετε βάρος  άμεσα, αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Εδώ θα βρείτε μερικές απλές οδηγίες  που θα σας βοηθήσουν  να έχετε μία σωστή απώλεια βάρους πριν το καλοκαίρι.  Βέβαια είναι εξαιρετικά σημαντικό κάποιος που αποφασίζει να χάσει κιλά, να έχει στο μυαλό του ότι αυτό θα πρέπει να γίνετε σωστά και ισορροπημένα. Σε καμία περίπτωση δεν επικροτούμε τη γρήγορη απώλεια κιλών καθώς γίνεται πάντα με λάθος τρόπο και ποτέ δεν έχει διάρκεια. Προσπαθήστε αυτή τη φορά να δουλέψετε πολύ με τον εαυτό σας και να διατηρήσετε μακριά μια για πάντα τα κιλά που έχετε χάσει. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η συνεχής  απώλεια και προσθήκη κιλών (φαινόμενο yo-yo), είναι μία διαδικασία που στρεσάρει τον οργανισμό σας.

Ξεχάστε το πρόχειρο φαγητό

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει να σταματήσετε να τρώτε τρόφιμα όπως,  μπισκότα, κέικ, πίτες, πατατάκια, σοκολάτες, ντόνατς, παγωτά, τηγανητές πατάτες κλπ. Μην ξεχνάτε,  ότι κάθε φορά που τρώτε τέτοιου είδους τρόφιμα, είναι κάτι το οποίο συμβάλει στην προσθήκη περαιτέρω κιλών στο σώμα σας.

Περιορίστε στο ελάχιστο το  αλκοόλ

Ως γνωστό τα  αλκοολούχα ποτά είναι πλούσια σε θερμίδες με αποτέλεσμα να  μειώνεται το ποσοστό καύσης  λίπους,  που το σώμα σας θα χρησιμοποιούσε για την παροχή ενέργειας. Επομένως εάν θέλετε να χάσετε λίπος, τα αλκοολούχα ποτά δεν θα σας βοηθήσουν.

Μην τρώτε μετά από 8:00μμ (Εκτός και εάν εργάζεστε βράδυ ή πηγαίνετε για ύπνο πολύ αργά)

Το σώμα μας δεν απαιτεί πολλή ενέργεια το βράδυ,  καθώς είναι δύσκολο  να «κάψετε» τις επιπλέον θερμίδες.  Το γεύμα που θα πρέπει να είναι πλούσιο είναι το πρωινό καθώς έχετε όλη την ημέρα μπροστά σας για να «κάψετε» τις θερμίδες που πήρατε.  Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι είναι προτιμότερο να έχετε 6 μικρά γεύματα αντί για τα 3 παραδοσιακά γεύματα.  Τρώγοντας μικρότερα γεύματα αυτό συμβάλλει  στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Αυτό είναι κάτι θετικό δεδομένου ότι ένας γρηγορότερος βασικός  μεταβολισμός καίει περισσότερες θερμίδες σε σχέση με ένα αργό μεταβολισμό.

Γίνεται πιο δραστήριοι

Εάν δεν έχετε να πάτε μακριά προτιμήσετε να περπατήσετε αντί να πάρετε το αυτοκίνητο. Ανεβείτε τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσετε το ασανσέρ. Εάν έχετε μικρά παιδιά, πηγαίνετε έξω  και  παίξτε μαζί τους.  Αυτά είναι απλά πράγματα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Ασκηθείτε

Ξέρω, πολλοί δεν θέλετε να ασκηθείτε, ωστόσο, εάν θέλετε σοβαρά να χάσετε βάρος θα πρέπει να το κάνετε. Δεν χρειάζεται να προπονείστε όπως ένας επαγγελματίας αθλητής, αλλά  θα πρέπει να ασκείστε τακτικά 3-4 φορές/βδομάδα. Μπορείτε να περπατήσετε για μισή ώρα κάθε μέρα ή κάθε δεύτερη μέρα.  Ακόμη, θα μπορούσατε να κάνετε τρέξιμο, να κολυμπήσετε ή να κάνετε ποδήλατο.  Αν θέλετε να ασκηθείτε μέσα στο σπίτι,  τότε μπορείτε να αγοράσετε κάποιο μηχανήματα εκγύμνασης όπως ελλειπτικό, διάδρομο ή στατικό ποδήλατο. Επίσης, μπορείτε να αγοράσετε DVD με προγράμματα εκγύμνασης ή ακόμη να τα κατεβάσετε από το διαδίκτυο.

Πίνετε νερό

Το νερό απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες του μεταβολισμού. Επίσης εάν είστε αφυδατωμένοι, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνετε, κάτι το οποίο δεν το θέλουμε.

Κοιμηθείτε καλά το βράδυ

Οι ειδικοί λένε ότι αν θέλετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει κοιμάστε τις σωστές ώρες. Οι έρευνες ισχυρίζονται  ότι οι ορμόνες λεπτίνη και γκρελίνη μπορεί να επηρεάσουν το αίσθημα της  πείνας και πως  η παραγωγή των δύο αυτών ορμονών θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεαστεί  από το  πόσο πολύ ή πόσο λίγο κοιμόμαστε.

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων

 

 

https://tinyurl.com/yxzgkdeo

 

 

image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *