Αχ αυτή η σοκολάτα… “Η …παρεξηγημένη σοκολάτα” από την Βασιλική Καλυβιώτη και το health4you.gr !


Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

H σοκολάτα δεν είναι αποκλειστικά …ο πιο γλυκός τρόπος να αυξήσουμε το βάρος μας ή να κάνουμε κακό στα δόντια μας. Αποτελεί παράλληλα μια διατροφική επιλογή με αρκετά πλεονεκτήματα, αρκεί να καταναλώνεται με μέτρο και σύνεση.

 

Κι όμως, η σοκολάτα βοηθάει στην πρόληψη της γήρανσης!

Τα φλαβονοειδή που περιέχει η σοκολάτα έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν και τη δομή των κυττάρων. Τα περισσότερα φλαβονοειδή θα τα βρεις στη μαύρη σοκολάτα αφού ειδικά στην κατηγορία της μαύρης σοκολάτας με 60% κακάο (40 γραμμάρια), βρίσκουμε 536 μιλιγκράμ φλαβονοειδών. αυτόχρονα, τα πανίσχυρα φλαβονοειδή -καταναλώνοντας 80 μιλιγκραμ φλαβονοειδών την ημέρα- έχουν συνδεθεί με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Η σοκολάτα βοηθά την άσκηση

Άσε στην άκρη τα πανάκριβα ενεργειακά ροφήματα και πρωτεϊνικά σκευάσματα. Η έρευνα υποστηρίζει πως η σοκολάτα γάλακτος είναι ένα εξίσου αποτελεσματικό ρόφημα για να επουλωθούν οι πονεμένοι μύες. Συγκεκριμένα, έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism» συνέκρινε τα αποτελέσματα που έχουν ενεργειακά ροφήματα και σοκολάτα γάλακτος στην αντοχή των αθλητών και στην ικανότητά τους να ανακτούν δυνάμεις, μετά από σκληρή προπόνηση με ποδήλατο.  Αυτό που αποκάλυψαν είναι πως η σοκολάτα γάλακτος βοήθησε στην ανακούφιση του πόνου των μυών.

Ο μύθος καταρρίπτεται! Η περίοδος δεν προκαλεί επιθυμία για σοκολάτα

Σε πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου της Πενσιλβανία, αποδείχτηκε πως η λιγούρα για σοκολάτα τις ημέρες της περιόδου, δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τις αλλαγές των ορμονών. Αντίθετα, είναι πιθανό να ζητάμε σοκολάτα τις ημέρες αυτές, απλά και μόνο επειδή η σοκολάτα αποτελεί τροφή που μας φτιάχνει τη διάθεση και ψυχολογικά την προτιμάμε όταν νιώθουμε χάλια.

Eνημέρωση :

Το sokolatomania.gr περιέχει διαφημίσεις Google . Δεν κοστίζουν κάτι σε εσάς, όμως κάνοντας ένα κλικ σε αυτές, λαμβάνει μια πολύ μικρή προμήθεια που το βοηθάει να συντηρείται.

Η σοκολάτα δεν είναι ο χειρότερος εχθρός της οδοντοστοιχίας σας

Κι όμως, δεν ευθύνεται η σοκολάτα για τα δόντια που χαλάνε, αλλά μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Η θεοβρωμίνη, ένα οργανικό μόριο που εμφανίζεται στο κακάο, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση του σμάλτου των δοντιών, σύμφωνα με έρευνα από το πανεπιστήμιο Tulane. Δυστυχώς όμως, τα οφέλη της θεοβρωμίνης καταπλακώνονται εξαιτίας του γάλακτος και της ζάχαρης που βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα τυποποιημένα προϊόντα σοκολάτας.

Η σοκολάτα δεν επηρεάζει τον ύπνο

Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη πως η σοκολάτα είναι γεμάτη καφεΐνη, αλλά στην πραγματικότητα η ποσότητα καφεΐνης που περιέχει η σοκολάτα είναι μηδαμινή σε σχέση με άλλες τροφές που απολαμβάνεις καθημερινά. Μάλιστα, αξίζει να γνωρίζεις πως τα 28 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας περιέχουν μόλις 20 μιλιγκράμ καφεΐνης, την ίδια δηλαδή ποσότητα με μια κούπα ντεκαφεϊνέ καφέ. Μια κούπα κανονικού καφέ περιέχει 100 μιλιγκράμ καφεΐνης και ένα φλιτζάνι τσάι 50 μιλιγκράμ καφεΐνης.

 

http://www.health4you.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE/item/1912-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BE%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B1


Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *