Creta Carob
BOLERO-BIODIET
Εύκολες, αφράτες και νόστιμες τηγανίτες με σοκολατένια ζύμη και μπανάνα. Σερβίρονται σκέτες, με σιρόπι σοκολάτας, σαντιγί ή παγωτό. 
4.0 αστέρια από 4 σέφ 

Προετοιμασία: 5 λεπτά | Μαγείρεμα: 15 λεπτά | Σύνολο: 20 λεπτά 
Συνταγή για: 6 τηγανίτες 


Διατροφικά στοιχεία για 1 τηγανίτα
Θερμίδες: 263 θερμίδες | Λιπαρά: 7 γρ.


Υλικά συνταγής: 
Αλεύρι1 1/2 κούπα 
Μπέικιν πάουντερ2 κουταλάκια τσαγιού 
Κακάο1 κουταλιά σούπας 
Ζάχαρη3 κουταλιές σούπας 
Κανέλα1/2 κουταλάκι τσαγιού 
Σταγόνες σοκολάτας60 γρ. (ή κομμένη κομματάκια σοκολάτα κουβερτούρα) 
Γάλα1 1/4 κούπα 
Μπανάνα1 μέτρια 
Αυγό1 μεγάλο 
Εκχύλισμα βανίλιας1/2 κουταλάκι τσαγιού (ή 1 βανιλίνη) 
Βούτυρο ή μαργαρίνη3 κουταλάκια (για το τηγάνισμα) 

Οδηγίες: 
1. Κοσκινίζετε σε μπολ το αλεύρι με το μπέικιν και το κακάο. Προσθέτετε τη ζάχαρη, την κανέλα και την σοκολάτα.
2. Χτυπάτε στο μπλέντερ το γάλα με την μπανάνα (καθαρισμένη), το αυγό και την βανίλια.
3. Αδειάζετε το μείγμα του γάλατος στο μπολ με το αλεύρι και ανακατεύετε ίσα – ίσα να αναμειχθούν.
4. Ζεσταίνετε σε τηγάνι 1/2 κουταλάκι βούτυρο, σε μέτρια φωτιά και προσθέτετε περίπου 1/2 κούπα από τη ζύμη. Όταν η επιφάνεια γεμίσει φουσκάλες, γυρίζετε την τηγανίτα από την άλλη. Αφήνετε να ροδίσει και από αυτή την πλευρά (θέλει πολύ λιγότερο χρόνο) και βγάζετε σε πιατέλα.
5. Συνεχίζετε μέχρι να τελειώσει η ζύμη, προσθέτοντας κάθε φορά, μισό κουταλάκι βούτυρο στο τηγάνι.
Σερβίρετε τις τηγανίτες ζεστές, σκέτες ή με συνοδευτικό της αρεσκείας σας (οι θερμίδες – λιπαρά είναι υπολογισμένα χωρίς συνοδευτικό) 

Μαγειρεύτηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2012 από την Luise

 

 

image_pdfimage_print

Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *