“Κάνε τη διατροφή σου σύμμαχο για να πάρεις 10′ στην Εξεταστική!”, από την Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Δανάη Πετροπούλου και το giorgostsoulis.com!


Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Η «αγαπημένη» περίοδος των φοιτητών έφτασε! Η εξεταστική αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική και αγχώδη περίοδο για τους όλους τους φοιτητές. Για να αυξήσουν την απόδοση τους την ημέρα των εξετάσεων, όλοι ψάχνουν τις κατάλληλες τροφές για να βελτιώσουν την μνήμη τους, να μειώσουν την κόπωση, να παρατείνουν τις ώρες διαβάσματος και να αυξήσουν τα επίπεδα συγκέντρωσης.

Να λοιπόν πως η διατροφή θα γίνει σύμμαχος σας για επιτυχία στην Εξεταστική!

Αρχικά ας δούμε ποια τρόφιμα σου προτείνουμε αυτή την περίοδο και τι περιέχουν.

Για την βελτίωση και την ενίσχυση της μνήμης και της συγκέντρωσης:

  • Η βιταμίνη C (εσπεριδοειδή, φράουλες, πιπεριές κ.α.)
  • Oι βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως θειαμίνη, Β6, Β12 (διάφορες πηγές φυτικών προϊόντων, κοτόπουλο, αυγό, μανιτάρια κ.α.)
  • Η βιταμίνη Ε (αβοκάντο, ελιές, ξηροί καρποί)
  • Ο σίδηρος (κόκκινο κρέας, πουλερικά, συκώτι, όσπρια)
  • Τα ω-3 λιπαρά οξέα (σαρδέλα, σολομός, αβοκάντο, καρύδια, λιναρόσπορος κ.α)
  • Η χολίνη (κρόκοι, συκώτι, σοκολάτα, μαρούλι)
  • Η λεκιθίνη του αυγού

Επιπλέον Χρήσιμες Συμβουλές για να πάρεις το 10 το καλό:

  1. Μην παραλείπεις το Πρωινό: Ένα πλήρες πρωινό παρέχει γλυκόζη, αυξάνει συνεπώς την ενέργεια και τη διάθεση του φοιτητή για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του διαβάσματος και των άλλων υποχρεώσεων της ημέρας. Επιπλέον, μειώνει το αίσθημα της πείνας για το υπόλοιπο της ημέρας. Έρευνες δείχνουν πως το πρωινό ενισχύει τη μνήμη και την προσοχή ενώ σχετίζεται και με καλύτερες αποδόσεις.
  2. Κατανάλωσε μικρά και συχνά γεύματα με έμφαση στα ενδιάμεσα: Βοηθάνε το φοιτητή να βρίσκεται σε εγρήγορση, να μην έχει μεγάλα χρονικά διαστήματα αφαγίας και περιορίζουν την πείνα προσφέροντας ενέργεια. Το βράδυ να αποφεύγονται τα μεγάλα και βαριά γεύματα καθώς και τα ροφήματα που περιέχουν καφεΐνη.
  3. Μην παραγγέλνεις συνεχώς απ’έξω. Πέραν του ότι δεν κάνεις καλό στην τσέπη σου, δεν κάνεις καλό στην υγεία σου. Τα έτοιμα γεύματα είναι συνήθως πλούσια σε αλάτι και κορεσμένο λίπος που μόνο σαμποτάρουν την επίδοση σου, «κουράζοντας» τον εγκέφαλο σου.
  4. Παράμεινε ενυδατωμένος: Η σωστή ενυδάτωση είναι εξίσου σημαντική με τη διατροφή. Συνιστώνται περίπου 8-10 ποτήρια νερό/ημέρα, αλλά και η λήψη τσαγιού χωρίς ζάχαρη και χυμών. Εύκολος τρόπος για την αύξηση της πρόσληψης υγρών είναι ένα ποτήρι ή μπουκάλι νερό δίπλα σου στο χώρο που διαβάζεις. Όσο για τον καφέ, μπορεί να καταναλωθεί με σύνεση. Αυξάνει τα επίπεδα της ντοπαμίνης και βελτιώνει τις πνευματικές ικανότητες, καθώς προκαλεί εγρήγορση και ελαττώνει το αίσθημα της κόπωσης.
  5. Κατανάλωσε μαύρη σοκολάτα: Η σοκολάτα περιέχει μαγνήσιο που βοηθάει στη μνήμη. Επίσης με την κατανάλωση της απελευθερώνονται ενδορφίνες, που βελτιώνουν τη διάθεση όπως και η σεροτονίνη. Προσοχή στην ποσότητα!
  6. Μία μέρα πριν την εξέταση: Φτάνουμε λίγο πριν τη μεγάλη μέρα… O φοιτητής μπορεί να καταναλώσει το αγαπημένο του φαγητό που θα τον ευχαριστήσει και θα του ανεβάσει τη διάθεση για να νιώσει «γεμάτος» για την αυριανή μέρα.

→ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

Eνημέρωση :

Το sokolatomania.gr περιέχει διαφημίσεις Google . Δεν κοστίζουν κάτι σε εσάς, όμως κάνοντας ένα κλικ σε αυτές, λαμβάνει μια πολύ μικρή προμήθεια που το βοηθάει να συντηρείται.

Αγαπητέ φοιτητή,

Να θυμάσαι πάντα ότι δεν πρέπει να έχεις άγχος, τουλάχιστον αν έχεις, αυτό να είναι δημιουργικό. Συνιστάται πέρα από καλή προετοιμασία, ψυχραιμία τόσο σε εσένα όσο και στην οικογένειά σου!

Καλή Επιτυχία!

 

https://www.giorgostsoulis.com/blog/kane-diatrofi-summaxo-exetastiki


Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *