Εύκολα κρουασάν, από τον Γιώργο Τσούλη!

   

Τα πιο εύκολα κρουασάν για να φτιάξετε στο σπίτι. Θα σας λύσουν τα χέρια!

ΤΕΜΑΧΙΑ  12-14

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ   15Λ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ   25Λ

ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ   1/5

ΥΛΙΚΑ

200 γρ. πραλίνα φουντουκιού

50 ml γάλα

1 πακέτο σφολιάτα

1 κρόκο αυγού

Καστανή ζάχαρη, για το πασπάλισμα

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ

ανά μερίδα/ τεμάχιο
ΒΑΖΑΘερμίδες    227    11%
ΒΑΖΑΛίπος     16.4g    23%
ΒΑΖΑKορεσμένα     3g    15%
ΒΑΖΑΠρωτεΐνες    3.7g    7%
ΒΑΖΑYδατάνθ.    17.8   g7%
ΒΑΖΑΣάκχαρα     6.3g   7%
ΒΑΖΑΑλάτι     0.06g    1.00%
ΒΑΖΑΙνες     1.4g    6%
by Danai Petropoulou
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ – ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200°C.

2Κόβουμε κάθε φύλλο σφολιάτας σε 4 τετράγωνα κομμάτια. Το κάθε ένα από αυτά το κόβουμε διαγώνια σχηματίζοντας 2 τρίγωνα.

3Παίρνουμε ένα από τα τρίγωνα και το τοποθετούμε μπροστά μας. Με ένα κουταλάκι βάζουμε πραλίνα φουντουκιού στην βάση του τριγώνου και αρχίζουμε να τυλίγουμε προς την κορυφή του.

4Πιάνουμε τις άκρες και τις γυρίζουμε ελαφρώς προς τα μέσα για να πάρουν το σχήμα του μισοφέγγαρου όταν ψηθούν.

5Σε ένα μπολάκι ρίχνουμε το γάλα με τον κρόκο αυγού, ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένα ενιαίο μείγμα και τη βοήθεια ενός πινέλου αλείφουμε με αυτό την επιφάνεια του κάθε κρουασάν.

6Ψήνουμε για 25 λεπτά ή μέχρι τα κρουασάν μας να πάρουν ένα ωραίο ξανθό χρώμα.

#tsoulotip: Μπορούμε να προσθέτουμε και τριμμένη κουβερτούρα ή να κάνουμε μείγμα πραλίνας φουντουκιού με φυστικοβούτυρο.



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *