Εξαιρετικός γνώστης της μαγειρικής, γνωρίζει καλύτερα τον τρόπο φωτογράφισης που μπορεί να μετατρέψει ένα κοινό πιάτο σ’ «έργο τέχνης». Μεγάλα brands, όπως οι αλυσίδες super market Lidl, Μασούτης και Σκλαβενίτης, διέκριναν σ’ αυτόν την ξεχωριστή οπτική του και του εμπιστεύτηκαν τις νέες τους συσκευασίες, αφίσες, έντυπα. Μέσα από κάθε συνεργασία του καταφέρνει και αποτυπώνει, με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο, λαχταριστές εικόνες φαγητού και ποτού, τις οποίες δημιουργεί στο εξειδικευμένο studio food photography που διαθέτει.
Σε διεθνές επίπεδο, ο Θεοδόσης έχει συνεργαστεί με σημαντικές εταιρίες, όπως η Americana foods στη Σαουδική Αραβία, η αλυσίδα Pats Select με 50 εστιατόρια στην Αμερική, αλλά και η Coca Cola Italy, η οποία του ζήτησε ν’ αναλάβει την καμπάνια της για το 2018. Η πιο creative/visual «εμμονή» σου… Το σημειακό φως και το παιχνίδι με τον τεχνητό μας ήλιο, τα laser και τους καθρέφτες. Όσο πιο απαιτητικό φωτιστικά είναι το project, τόσο περισσότερο μ’ ενθουσιάζει. Το θέμα, το layout, η γωνία λήψης μπορεί να είναι κοινή προσπάθεια του φωτογράφου, του στιλίστα, του art director, του brand manager ή ακόμη και του ίδιου του πελάτη -το φως είναι πάντα δικό μου!
Το μεγαλύτερο challenge για έναν φωτογράφο σήμερα… Να είναι διεθνής και τοπικός με την ίδια επιτυχία, ν’ αποτυπώνει την ιδιαιτερότητα μιας συνταγής ή τον ethnic χαρακτήρα μιας προϊοντικής σειράς και ταυτόχρονα να πείθει καταναλωτές, εκατοντάδες ή χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Να βρίσκει, δηλαδή, με μοναδικό τρόπο κάθε φορά την επαφή με το παγκόσμιο γούστο.
Αλήθεια, γιατί φαγητό; Αν δεν ήταν φαγητό, θα ήταν θάλασσα! Ποτέ το ίδιο, ποτέ βαρετό, ποτέ απόμακρο, ακόμη και στην πιο ιδιαίτερη στιγμή του. Έχω κάνει αρχιτεκτονική φωτογραφία, πορτρέτα, βιομηχανικά θέματα, αλλά για να φωτογραφίσεις τη γεύση, χρειάζεται εμπειρία. Ακριβώς όπως και η θάλασσα.
Επιδραστική φωτογραφία στην εποχή μας είναι… Αυτή που μπορεί να δημιουργεί συναισθήματα. Στην περίπτωση του food photography, είναι αυτή που καταφέρνει να βάλει τη γεύση της στον ουρανίσκο του θεατή. Που αναδίνει μυρωδιές, συναισθήματα και αναμνήσεις. Αυτή που αντί να δείχνει, διηγείται!
Info
Το νέο του project ονομάζεται Food Raft.
Eνημέρωση :
Το sokolatomania.gr περιέχει διαφημίσεις Google . Δεν κοστίζουν κάτι σε εσάς, όμως κάνοντας ένα κλικ σε αυτές, λαμβάνει μια πολύ μικρή προμήθεια που το βοηθάει να συντηρείται.
www.theodosisgeorgiadis.com, www.foodraft.eu
Κεντρική Φωτογραφία Από Δεξιά: Ο φωτογράφος Θεοδόσης Γεωργιάδης με τη σύζυγό του, Σταυρούλα Φούτσα, food & props stylist
Υπόλοιπες Φωτογραφίες: από το αρχείο του Θεοδόση Γεωργιάδη για τον Γαστρονόμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ GLOW 160 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020
Αφήστε μια απάντηση