“BRUNCH TIME: Πως να εντάξουμε το brunch στη διατροφή μας, χωρίς να επηρεαστεί η ζυγαριά μας”, από το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου! .

Μας ρωτάτε συχνά αν το brunch μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα διατροφή σας.

Η απάντηση είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ.

Φυσικά και μπορείτε να καταναλώσετε ένα τέτοιο γεύμα χωρίς να χαλάσετε το πρόγραμμα διατροφής ακολουθώντας ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Τι είναι το bruch ;

Το brunch συνήθως είναι ένα πλήρες γεύμα που καλύπτει στην ουσία ένα με δυο γεύματα μέσα στην ήμερα. Μπορεί να είναι πρωινό, μεσημεριανό ακόμα και απογευματινό γεύμα και συμπεριλαμβάνει ροφήματα όπως καφέ, χυμό, τσάι και μια ικανοποιητική ποσότητα φαγητού ενώ συνδυάζετε τέλεια με καλή παρέα και πολύωρες συζητήσεις.

Πως θα επιλέξετε ένα υγιεινό και ταυτόχρονα θρεπτικό brunch;

Αρχικά ένα πλήρες γεύμα είναι αυτό που περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά. Επιλέξετε τροφές με υψηλό δείκτη κορεσμού που βοηθούν σημαντικά το αίσθημα πληρότητας. Ο κορεσμός είναι το αίσθημα πληρότητας που προκύπτει με το γεύμα και έχει σαν συνέπεια την διακοπή κατανάλωσης τροφής. Το αίσθημα του κορεσμού επέρχεται μετά από μερική πέψη των τροφίμων που έχουν καταναλωθεί.

5 Διατροφικές συμβουλές για να απολαύσετε το brunch:

  1. Συνοδεύστε τις αλμυρές επιλογές ”brunch” με σαλάτα και τις γλυκές επιλογές “brunch” με μέλι, αποφεύγοντας τη πραλίνα σοκολάτας και μπισκότα.

  2. Επιλέξτε ένα κυρίως πιάτο και αποφύγετε τα πολλά μικρά συνοδευτικά και ορεκτικά.

  3. Αποφύγετε τα λιπαρά αλλαντικά και αντικαταστείτε τα με σολομό, προσούτο, γαλοπούλα ή κοτόπουλο.

  4. Μοιραστείτε τα pancakes με τη παρέα σας.

  5. Καταναλώστε νερό αντί για αναψυκτικά.

Προτάσεις:

  • Γιαούρτι σερβιρισμένο με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί, βρώμη ή granola, μέλι.

  • Ομελέτα με λαχανικά, ή κάποιο τυρί, ή αλλαντικό με λιγότερα κορεσμένα λιπαρά όπως γαλοπούλα ή κοτόπουλα, ή με λαχανικά , συνδυασμένη με σαλάτα ή άλλα λαχανικά.

  • Open sandwich, επιλέξτε μια φέτα ψωμί, ιδανικά πολύσπορο ή ολικής άλεσης με αβοκάντο, τυρί και ποσέ αυγά.

  • Pancakes με σιρόπι σφενδάμου ή μέλι και φρέσκα φρούτα εποχής. Συνήθως η ποσότητα είναι μεγάλη καθώς σερβίρονται 3-5 pancake, μπορείτε να το διαχειριστείτε και αυτό καταναλώνοντας μικρότερη ποσότητα.

  • Smoothie από φρέσκα φρούτα εποχής. Τι πιο ωφέλιμο από ένα δυναμωτικό ανάμεικτο χυμό από πορτοκάλι και ρόδι, ή smoothie από φυτικό γάλα μπανάνα, ρόδι.

  • Muffins, ένα νόστιμο μεσαίου μεγέθους κέικ φαίνεται ιδανικό τόσο για γλυκό όσο και για αλμυρό σνακ.

  • Tortilla με κοτόπουλο και λαχανικά, είναι σίγουρα ένα ελαφρύ και υγιεινό γεύμα ειδικά αν το συνοδέψετε με σαλάτα και όχι με τηγανιτές πατάτες ή πατατάκια.

Θα φάμε κανονικά και το μεσημεριανό μας μετά brunch;

Μετά από ένα τέτοιο πλήρες γεύμα δεν χρειάζεται να επιβαρυνθούμε θερμιδικά με άλλο γεύμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όσο θρεπτικό κι αν είναι το brunch που επιλέξατε, η ποσότητα σίγουρα είναι από λίγο ως και πολύ μεγάλη. Ιδανικά είναι καλό να αποφύγετε την άμεση κατανάλωση ενός άλλου γεύματος, περπατήστε λίγο περισσότερο και καθυστερήστε το επόμενο γεύμα σας. Το επόμενο γεύμα θα μπορούσε να είναι μια σαλάτα εποχής με μια μερίδα κρέας, με αυτό τον τρόπο δεν θα “ξεφύγετε” από τη διατροφή σας.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Δεν θα πρέπει να στερούμαστε γεύματα με φίλους και με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, αντιθέτως τρώγοντας συνετά και ακολουθώντας μία ισορροπημένη διατροφή μπορούμε να απολαύσουμε περισσότερο αυτές τις στιγμές χωρίς ενοχές και τύψεις.


Αλλάζω Διατροφή - Αλλάζω Ζωή!

Γλυφάδα: Δασκαρόλη 67
T: 210 9960989Μαρούσι: Σώρου 3-5
T: 21 1111 7688

https://allazwdiatrofi.gr/Blog/Details/brunch-time



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *